vineri, 24 iunie 2011

Si uite cum nici in asera nu am ajuns acasa .....regim de international, nu m-a deranjeaza deloc, daca imi respect programul si orele !
Numai ca azi o sa ajung din nou la limita ....imi permit si luxu' asta , asa ca o iau din loc de dimineata....Riva del Garda,Cembra,Tarcento,San Vito al Tagliamento....asta este traseul de azi .


Am companie ,Marian si Vali, numai ca sint cap de coloana .....banditu' ala de Marian , mi-a facut figura .....no pb , stiu drumul cu ochii inchisi .
Ziua trece repede, intre livrarea si incarcarea de dupa amiaza,o cafea si masa de pranz ,apoi din nou la drum ....ca asta stiim cel mai bine .


Abia astept weekend-ul , sa dorm pe saturate ,apoi sa imi fac de cap prin oras si la munte .
Ciaooooooo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu