joi, 9 iunie 2011

Dimineata asta am ajuns ultimul in garaj, ce sa-i faci,descarc tarziu si nu avea rost sa plec cu noapte-n cap.
Nago, printre picaturi si flori de tei,este un parfum de te pune jos, am parte si de un schimb de " replici " cu Gianluigi,colegu' particular, apoi o iau din nou catre Trento,sper sa plec inainte de 12 catre Roma,sau cel putin la 12......si uite fugi incolo ,vino incoace ,reusesc sa ies in A22 fix la miezul zilei,pe un potop de ploaie .....cind vine domne' caldura aia odata ?
Norocul meu ca pina la Campogalliano a trecut , asa ca am parte de o pauza insorita, o cafea si un sandwich .....apoi din nou la drum , ca m-a astepta Firenze si ajung la o ora nu prea potrivita.



Ca glontul am trecut,fara probleme, iar pe inserat parchez la 20 km de Roma, nu-i rau pentru azi,parcarea este goala....eu deschid bucataria de campanie....intre timp ajung si 2 colegi de BH....insa dupa figuri decid ca e mai bine sa stau la mine " acasa "....hop si un grec care trage linga mine, simpatic ,saluta si imi ureaza buna seara...o rupe binisor in italiana.....asa ca mizez pe grec in seara asta. .




Sporovaim o gramada , la un pahar de bere ...ai nostri nu se fac vazuti insa !
Il las pe grec cu ale lui,bag un film la tv si iau contact cu lumea lui Mos Ene ....restul va povestesc maine !
Ploutarhos - Ax aggele mou !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu