marți, 21 iunie 2011

Ce sa zic, am dormit pe cinste ,racoare si liniste....ma rog, nu stiu cum am nimerit asa, dar am plecat primul din parcare....aer curat,nu tu trafic,nu tu galagie pe cb....am mers fara probleme pina la Affi....de acolo obisnuitul " elastic " practicat de imbecili ....cu voie sau fara voie....sau poate din dorinta de aface economie.
Descarc cu grija si rabdare la Mezzocorona,sint aia mai nene niste mostre vii de prostieeee...de te doare capul, si nu vreau sa am parte de scandal de dimineata.

O fuguta in garaj, fac plinul de motorina,apa la canistra, o cafea ...apoi o iau din loc...mai intai munca si apoi distractia.....incarc pentru Potenza, subansamblele de la podurile rulante....alea care le tot mutam prin A22....in cateva clipe fac o socoteala...daca sint norocos,pina vineri ajunga acasa .
Dau si de Scania T de la Rocco,si bine inteles nu ratez ocazia sa fac cateva poze...il cam trag de "urechi" pe sofer pentru absentele de la Misano si Mantova, insa are motivare....uffaaaaa, dar imi dezvaluie un secret......in putin timp Rocco o sa fie nr 1 in Italia ....surprizaaaaaa !!!




Astazi este ziua mea...insa sint trist ...in ultimii ani am fost mereu de unul singur, pe drum sau prin parcari...telefonul suna ,cei dragi imi ureaza toate cele bune,familia,prietenii .....dar la sfarsit ramain cu dino si panglica de asfalt ...oare asta este ceea ce mi-am dorit de la viata ?
Intrebare retorica .....sau pasiunea te indruma la drum....cine stie insa !
Noapte buna tuturor .....data viitoare promit sa fiu acasa.....impreuna cu voi !!!

3 comentarii:

  1. Coane Sagio,Tot pe drum, imnul spune tot ce se poate spune,...intrebarea e retorica si parca are prea multe sau prea putine raspunsuri!!!
    La multi ani!!! Toate cele bune!!!!
    din Antwerpen cu un pic de intirziere...

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani ! Toate cele bune si multa sanatate!

    Cateodata te intrebi daca merita unele sacrifici dar pasiunea te impinge de la spate ! Asta-i viata Coane.... Drumuri bune !

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI !!! (cu ceva mai multa intarziere, imi cer scuze)Pasiunea nu cunoaste limite, dar in astfel de momente ori esti acasa cu familia si prietenii ori gasesti placerea absoluta a pasiunii.

    RăspundețiȘtergere