miercuri, 8 iunie 2011

De dimineata nu prea imi venea sa cobor din pat, insa la ce traseu am avut azi, nu aveam de ales....afara ploua cu 2 galeti, ca nu am alt termen de comparatie.....imi prepar o cafea ,fac o vizita de lucru a bestiei .....apoi cu calm si boscorodeala o iau din loc .

Multa bafta celor care incearca acest tur de forta, ai nevoie de nervi si sange rece .....si timpul nu tine deloc cu mine ....uite domne' cum vine garla mare ,hop si pompieri la examen ....macar astia iubesc apa !





Pina la urma am reusit ...no comment, salutari de la Francesco,colegul de la Essesolai, o cafea cu Masssimo si Fabio,apoi tot printre picaturi ajung acasa .....maine livrarea de dimineata apoi plec spre Cetatea Eterna....Roma !
UB40 - Kingston Town !


3 comentarii:

  1. PEISAJUL E SUPERB! PE UNDE UMBLI SI TU MA ALINE?!
    ERIKA

    RăspundețiȘtergere
  2. Afara ploua linistit
    Si dino toarce agale,
    Se vede drum la infnit
    Dar vine pauza mare. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Coane Sagio, consumul exagerat de cafea poate fi daunator!!!
    Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere