joi, 23 iunie 2011

Pina la urma ,am dormit bine de tot,fara vise sau cosmaruri...bustean ,ca eram obosit .
De dimineata , era racoare, bucuria mea,fac un tur al dinozaurului...e ok, apoi o vizita la baie, apa caldaaaaaaa, si din nou la drum ....catre livrarea de dimineata , un loc nou ...pun navigatorul in functiune ,insa pentru mai multa siguranta intreb si pe cb...imi raspunde un coleg care confirma ruta lui Ugo,asa sint linistit si ajung la destinatie.....insa prea devreme, portarul imi spune ca la ora 8 se deschide fabrica.....ufffaaaaa, o sa dorm din nou.....si asa imi place ideaaa asta .

Desteptarea dupa o ora ....am companie vreo 4 camioane,insa pina la 9.40 nu reusesc sa termin .....apoi cu calm imi pregatesc semiremorca pentru urmatoarea escala...Guidonia, la vreo 70 km , nu sint multi dar o sa cam prind aglomeratia de la miezul zilei .
Ajung la fix, intru la incarcat ...din nou surprizeeeee, placute insa ,omul mobil este " Kenny Rogers " seamana leit, si fumeaza trabuc ...un artist in meserie , in 10 min eram deja incarcat ca la carte , multumesc frumos si o tai la cantar....acte si plasa de protectie .
O cafea binemeritata, apoi la drum....suna Sorin, este si el prin zona Viterbo, daca totul este ok , urmeaza sa ne intalnim la Orvieto, insa el trece primul ...aflu ceva vesti nu tocmai bune,la Incisa s-a rasturnat un camion ....14 km de coada ...uffffaaaa, la Fabro trag in parcare si merg la masa , trebuie sa astept cel putin o ora....dau drumul la ventilator si trag si un pui de somn .





Ninic nou , coada este in crestere, ajung pina la Valdarno,unde dau de colegul meu, o cafea si un dus fac minuni,se cam duce ziua si decidem sa intram in coada .....1,5 ore pentru 30 km, nu-i rau .

Pina la Modena alergam ca nebuni, fara probleme majore , inchei ziua la limita ,apoi ne ocupam de bucatarie....ca asa este normal .
Noapte buna din nou !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu