miercuri, 29 iunie 2011

Buna dimineata natiune,dupa cum am zis si aseara ,am scapat de cursa aia cu sticle,ca eram deja obosit de nationale si prelatile care trebuia puse peste incarcatura .

Azi urc din nou la Cembra,dar schimb incarcatura si destinatia, tot in compania celor doi, Marian si Vali.....uite cum nu sint singur , am de facut o livrare pe linga Brescia ,apoi fuguta deasupra Milano pentru a incarca segmentele unei macara turn .


Totul merge bine pina am ajuns la Seriate,intru la cantar,apoi la manevra de pozitionare pentru descarcare......bingooooo, raman cu maneta schimbatorului in pozitia " liber "....ce pisici ei de treaba, cred ca am ramas fara un cablu , comenzile de la schimbator la cutie sint de tipul flexibil,pe cablu.
Cu ajutorul operatorului de pe incarcatorul frontal, trag dinozauru' in afara zonei , apoi incep procedura standard pentru ajutor...adica telefon la firma,la Volvo,dupa care astept sa fiu recontactat de catre atelierul cel mai apropiat .
Nu dureaza mult,si am deja toate datele problemei,asa cum am banuit, sper sa fie cablul ,imi vine in ajutor un echipaj mobil de la Zingonia, imi ramine sa maninc de pranz si sa astept mecanicul.


Vine baiatul,ridicam cabina, am aranjat toate lucrurile inainte, si asist la remediere...am avut dreptate, unul dintre cabluri era rupt,de fapt nuca de lagatura, rasuflu usurat, si in mai putin de o ora este totul gata .
Multumesc, iau nota de plata,descarc si o iau din loc, ca am o intarziere de 2 ore....sper sa mai prind echipa care incarca la post,insa Mariam imi confirma ca sint asteptat,asa ca imi revin intrutotul.

Dupa cursa cu obstacole...trafic,rotonde,semafoareeeeee....ajung la destinatie,incarc ceea ce a mai ramas, asigur incarcatura ....rup si o chinga, din graba...vine ploaia, adica nu,vine potopul lui Noe, plus grindina....o minune nu alta .
Si uite asa pina la Brescia tot pe ploaie umblu, si ce ploaie ....insa la Val Trompia m-a asteapta Mircea, o scurta pauza, cateva cumparaturi la Auchan, apoi din nou la drum ...nu ajung acasa ,insa am parte de o seara pe cinste !
Hora lautareasca !



Noapte buna !


Multumiri speciale echipei VOLVO-Zingonia !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu