miercuri, 1 iunie 2011

Din nou la drum,din nou cu noaptea-n cap....ufffaaaa, abia astept ziua de joi...o sa dorm ca Mos Martin.....pina tarziu, sa-mi incarc bateriile la maxim .

Nu sint multe nouatati, doar rutina si ploaie....de ieri seara ploua in reprize,mocaneste,si asta tine vreo 2-3 zile, nu pot decat sa boscorodesc si atat .
Apropos de boscorodeala, am vazut azi un sofer de la Atlassib in timp ce conducea ...vorbea la telefon, bineinteles fara accesorii, il avea la vedere lipit de ureche, insa o alta chestie care m-a surprins era " tinuta "....un tricou verde praz fosforescent...mama mia,parca venea de la stadion.
Oare timpurile cind un sofer de pasageri avea camasa si cravata, plus o prestanta de ministru,au apus de mult ?
Nu se mai poarta respectul fata de pasageri si imaginea firmei, vorbesc in mod generic,nu neaparat de Atlassib...cu vreo 11 ani in urma am apelat la aceasta companie ptr un drum in Italia, soferii au fost super educati, eleganti si punctuali,imbracati la fel de elegant toti trei ,camasa ,pantalon,pantof negru....insa la o diferenta de aproximativ 10-11 ani am vazut contrariul....o degradare continuua a acestei meserii, pantaloni de trening,tricouri,papuci si culmea a fost cind la un " pasager " cu nr de BH am vazut soferul de rezerva cu picioarele pe bord.....avea ciorapi negri din fericire !

Din nou un coleg a iesit in decor pe A22.....vai de el saracu'....livrez la Bolzano apoi inchei activitatea pe linga casa cu geamanul dinozaurului !
Compact - Ma Voi Intoarce ( Dupa Ani si Ani )



Noapte buna lume !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu