vineri, 10 iunie 2011

Ce bine se doarme pe racoare, nu am simtit nimic toata noaptea, parcarea era plina insa, noroc ca nu a tras vreunu in fata ...ca il coboram din pat .
O muzica buna si un rasarit de exceptie, ceva coada pe GRA, si ca un tren japonez la ora 7 intru la client ....trag in pozitie....de asteptare insa,apropritarul nu a sosit inca , asa ca ...saibbenpausen .
In sfarsit dupa o ora soseste si mister, descarc jumatate in 5 secunde , piatra cubica vrac,apoi in alta ora si restul de incarcatura....a decis sa cantareasca fiecare bancal.....ufffaaaaaaa, ce balamuc azi !


Dupa ce termin cu el , imi iau picioarele la spinare catre Tivoli-Guidonia , unde am returul, sper sa ajung inainte de pauza de masa ,altfel ....adio mama si un praz verde, am noroc si la incarcat , omu'mobil, ala cu Wola,de ...e cam nou si nu stie mersul cu bicicleta , da nimereste din a doua incercare incarcatura , ies afara ,acte ,etc si .....prelata aia lunga, mama ei .....trebuie sa acopar , altfel cu apa devine totul o specie de noroi vulcanic .





Pauza de pranz o fac la Orvieto, sau ma rog,prin imprejurimi, un pui de somn , gasesc ultimul numar din revista preferata....TuttoTrasporti, apoi o Scania alba , Torpedo....cu nr de Polonia, lucru rar....nu scap ocazia si click-click citeva poze, apoi ...on the road again...cum zice americanu'....la drum bre, ca e tarziu !
Si uite timpul trece,leafa merge ....orele se gata si trag in parcare .....la Mantova, ca de , cu golaneli nu mai umblu de mult asa ca .....pe dreapta taica si direct la bucatarie, ca am o foame de lup,pardon dinozaur, boooooo, animal de padure oricum .
Italian folk !



Noapte buna dragi mei , maine am activitate din nou !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu