luni, 20 iunie 2011

Un weekend pe cinste,hai-hui prin oras, la munte si la aer curat, am bateriile incarcate pentru toata saptamina, uraaaaaa sper sa fie usoara !
In garaj era intrunirea soferilor, aproape toti pe linga masini, la cafea,taclale.....imi iau o cafea si controlez dinozauru', apoi in varful picioarelor plec linistit .....nu scap insa de " binecuvantari "pe cb .

Am de tras la program, dupa 4.30 minute sint in pat .....o ora de somnic , ca sint mic....apoi din nou la drum, ajung la destinatie.....am mai trecut prin zona , descarc fara probleme,apoi cu eleganta maxima si condus de "mutulica "plec catre retur...zona Limone Piemonte-Robilante....pe drumul de costisa ce duce ....catre Franta...Eugen stieeee !!!





Incarcare la chibrit, apoi fac un pic de miscare cu prelata.....fara tragere de inima o iau din loc ...nu ajunng acasa in seara asta.....si cred ca pina vineri sint tot pe drum ....trag tare pina la Tortona, ocup un loc in parcare .....vine ora de la radio....ultima emisiune in acest sezon,sper sa mai colaborez cu RadioInBlu si de la toamna, booooooo, or sa decida ascultatorii, eu multumesc din suflet stafului si nu in ultimul rand Idei si lui Marco pentru aceasta experienta ....si imi dedic o melodie pentru aniversarea de maine !
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu