marți, 8 iunie 2010

Ciaoooooo !!!!
Dupa o seara si o noapte petrecuta in autostrada,astazi nu prea am avut chef de nimic...ufffaaaa,cred ca incep sa imbatranesc,sau poate sint doar un pic obosit, cam stresat, .....dar un lucru este cert,abia astept vacanta !

Pe alta parte nici nu vreau sa m-a gandesc sa las dinozauru' singurel pentru perioada concediului, sint deja obsedat de aceasta idee.

Ok, hai sa incep cu activitatea de azi.....dimineata incepe la Rovereto,unde am terminat cu primele doua poduri rulante,toata noaptea am avut banda preferentiala .....de aici fac un salt la Riva,unde incarc ciment pentru un client in campia veroneza,zona Bovolone-Oppeano , am o amintire vaga a locului,asa ca dau un telefon proprietarului,si in 2 sec am confirmarea locului , e asa cum imi amintesc eu.

Strazi si stradute de campie, rotonde si rotondine,biciclete si tractorase...cam asta-i traficul in zona,click /click cateva poze si ajung la destinatie,timp am suficient,asa ca imi pregatesc remorca pentru urmatoarea incarcare,clinker vrac,o minunatie !

Afara este cald, motiv pentru care reglez clima la 20 de grade, acceptabil,si cu cantece si voie buna ajung la Fumane,unde sint iarasi norocos,nu-i nimeni in fata ,asa ca imi fac repede prenotarea pe pc-ul de la poarta, fac cantarul si intru in fabrica.
Totul decurge normal, termin si acopar totul cu plasa de protectie,insa la poarta am parte de o surpriza,am in pus vreo 300 de kg.....uffffaaaa, fac scandal dar degeaba,trebuie sa le dau jos.....cu lopata !!!
Asa ca ,ma reintorc in zona de incarcare,imi iau instrumentul magic,si incep sa lopatez si sa numar,1,2,3,4,5,6......100 !!!
Cam atit ar trebuii sa ajunga,o sa cobor si eu din cabina , sper sa functioneze, uraaaaaaaa, e ok, se aprinde semaforul verde si pot iesi din fabrica .

Cum satelitarul nu mai este,ordinele le primesc telefonic de la dispecer...descarc dimineata,reincarc pentru Dolce,livrare si retur din zona pentru Roma !
Asa ca reintru cu un calm englezesc in garaj, fac plinul si trag dinozauru in atelierul mecanic .....franele pe axa tragatoare trebuiesc schimbate, asa ca sint multumit,saptamina trecuta au inlocuit placutele pe fata,mai ramine doar semiremorca .....este inca in " putere " !
O seara frumoasa tuturor !!!

2 comentarii:

  1. Eheeeee, ia uite cum s-a reintors VT al nostru la lopata :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa campia veroneza, parca zicu cai din poveste eu am fost la Capriana in Italia si acolo e cam la fel (<>) !

    RăspundețiȘtergere