miercuri, 23 iunie 2010

De dimineata am avut un singur gand....sa ajung mai repede in garaj,si sa schimb canistra de apa....ieri seara am trecut si mi-am luat una noua.....asa ca ...am canistra mea sint .....parca era cu cravata de pionier ...booooo....nu conteaza ,important este ca am avut timp sa pun la punct chestia asta.

Intre timp a venit si Sorin,si dupa o cafea plecam catre munte ,nu cred ca o sa fie dificil azi,avand in vedere experienta noastra in domeniu......unde este mai greu si mai rau de ajuns doar soferii de la Gottardi sint solicitati .
Ajunsi la destinatie parcam in mica piata din zona,il sun pe proprietarul constructiei,cu care intram sa vedem zona ....hmmmmmm,acceptabil,am vazut si mai rele,dar asta e ok....asfalt si doar vreo 500 m de dat cu spatele....cam ingust,dar cu se poate face linistit.

Okkkkk,imediat ce trece macaraua,de fapt o automacara,marca Daf,intru in zona si astept sa fiu descarcat.......dar socoteala de acasa nu se potriveste.....cativa vecini au nevoie de paine, sare ,apa,sau ce stiu eu ce chestii.....asa ca trebuie sa fac cateva manevre de "suveica "pt a lasa loc liber.

Uffffaaaaa, dupa 2 ore sint pe picior de plecare......ies tot cu spatele in strada principala .....si o iau usurel catre garaj,unde trebuie sa montam inaltatoarele la semiremorca,asa o transform in tipper trailer.....as vrea sa-l am cu mine o zi pe tipul care a inventat sistemul asta.....ca o sa am febra o saptamina.....!!!
Pe drum insa am parte de o surpriza placuta...Eugen " Yo5peb "...imi ureaza la multi ani !....vorbim putin la telefon ,si stabilim o posibila intalnire prin parcarile Europei !!!
In Trento,mai exact in zona de incarcare se lucreaza,asa ca nu am acces la rotonda pentru a face o manevra de intoarcere,in strada sint masini parcate peste tot,plus un un camion cu nr de " H " ,parcat exact in fata intrarii ...no comment,sofer profesionist !

Asa ca nu-mi ramine decat ultima varianta......marche arrier.....pun luminile de avarie,blochez ultima axa,si in 3 sec sint pe cantar....cum eram grabit am uitat sa fac poze .....si dupa o intorcere ca la carte sint deja in pozitie de incarcare....samburi de caise ....premiera pentru mine si dinozaur !
Pe la pranz sint gata cu marfa....fac un pic de miscare cu lopata ....nu imi place sa las " cocoase " si dupa o manevra inteligenta,ajung la cantar tot cu ....spatele....se vede ca azi trbuie sa merg mai mult asa ...ca racul ...inapoi !
Timp excelent, cald si senin....cozi in A22.....ufffaaaaa,beppppppppp,cu cateva zerouri dupa,si in fine ajung pe A21 in directie Alessandria,unde o sa ies pe national,ce bucurieeeeeeeeeeeeee !
Am de facut vreo 80 de km,dar as fii preferat 5oo de autostrada....drum ingust ,cu urcari si coborari dese plus traversari de zone locuite cu balcoane in zona carosabila....tipic pentru zonele de " sat ".

Pina la urma aveam sa fiu satisfacut pentru toata munca ,clientul nostru....trebuie multumit,dar si soferul .....rasplatit !
Familia Benvenuto,oameni simpli si primitori.....m-au astepta pina la 19.30 pentru livrare,dupa care mi-au pregatit un sandwich,coca cola, cafea ,ceai,dulciuri si o sticla de Chardonnay 2008.....nu imi venea sa cred.....cu adevarat niste " seniori "
Grazieeeeeeeeeee !!!!
De la Cortemilia,cobor catre Millesimo,unde prind autostrada catre Cuneo,unde maine dimineata am o incarcare.....abatere de la traseu...si iarasi ceva nationale de facut !

Pe la 22 trag in parcare,o cina frugala si o bere rece,un salut pe forum si mess,dupa care trec direct in patul meu ...si pina maine dimineata la 7.45 nu vreau sa stiu de nimic!

2 comentarii:

  1. Poza cu patrupedul ma duce cu gandul la plaiurile natale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca si cainele ala esti Vt ...."legat" de camion ;).

    RăspundețiȘtergere