luni, 21 iunie 2010

Dupa un week-end ploios ,astazi reusesc sa vad un pic de soare,plus o briza racoroasa, ca s -a nu zic ca era frig bine,12 grade si in jur muntii sint albi,peste 1000 de metri altitudine a nins .

O fuga la Albes ,unde livrez ceea ce am incarcat la Roma,roca vulcanica macinata,in doi timpi si trei miscari,deja sint din nou pe autostrada.....dupa ce imi las colegul sa descarce si el.....pun camera pe automat si fac un videoclip cu un fond muzical deosebit......astazi este ziua mea de nastere...asa ca imi dedic singur un " la multi ani " ...cu gandul la prieteni din Romania, membri ai forumului "soferii.ro ", care aseara au astepta miezul noptii pentru urarile traditionale !
Multumesc din suflet tuturor, familiei,amicilor.....dusmanilor,ca m-au suportat inca un an !
Ok, revin la realitate,incarc in Camparta pentru Cremona...un loc nou pentru mine, deja nu imi suna bine ....dar am incredere in colegii mei, Dino si Sergiu, de a caror companie m-a bucur azi .

O scurta pauza pt o cafea, si o luam usurel catre Brescia,unde ne cam prinde pranzul,asa ca la Est iesim din autostrada si intram in parcarea alaturata....Brescia Est Parking....deja binecunoscuta mie,unde se maninca bine si se plateste moderat !

Pauza de o ora, pranz excelent,paste ,peste, legume la gratar si cafea ....oooooo,ar fi mers un somnic,ca vorba noastra, fie omul cat de mic dupa masa doarme un pic....insa azi nu se aplica aceasta teorie.
On the road ...din nou,si dupa cum presimteam deja incep problemele la Cremona....un loc inghesuit,plin de vagoane si capcane peste tot.....bucati de fier, suruburi,etc....care fac cu ochiul la gumele dinozaurului !

Nu fac prea mare taraboi, imi expun punctul de vedere si astept desfasurarea evenimentelor.....pina la urma se face un compromis,descarcam unde vrem noi,dupa cere se vor aranja cu transferul de material .....obisnuita piatra pentru calea ferata .
Sergiu descopera un cires salbatic, bunnnnnneee ciresele amare, dupa care o luam iarasi la picior...catre Parma,unde prin imprejurimi avem de incarcat .....traverse....tot pentru calea ferata,cu livrare in zona Bressanone -Vipiteno .

Intram pe " interzis "....3,5 T.....noroc ca nu era nimeni prin preajma.....incarcam cu calm,deja este tarziu,se mai intampla,se face verificarea ,documente si ...cu cantec inainteeeee.....mars !

Cu ceva poticneli,lucrari la un pod in zona Casalmaggiore,apoi Sergiu are un parte de un eveniment neplacut......un " bizon " care trece prin fata lui, il obliga sa franeze brusc.....consecintele sint destul de grele.....incarcatura miscata,stricaciuni la caroseria camionului si a remorcii......el conduce un autotren....noroc ca respectivul isi recunoste vina ,si fac constatare amicala !

Cam atit pentru azi,nu mai pomenesc obisnuitele cozi pe A22,si " imbecilii " care merg cu 75 km /h.....sarea si piperul meseriei....parchez dupa ca am facut plinul....este aproape ora 22 ...si parca azi era ziua mea .....ajung acasa obosit....cina festiva...si abia astept sa dorm cateva ore !

Pe maine dragii mei !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu