luni, 7 iunie 2010

" Ziua buna se cunoaste de dimineata ", cam asa suna un proverb romanesc.....dupa doua zile de odihna si o plimbare pe lac, sint din nou la datorie....wrrrrooooooommmmmmm, controlul si cafeaua.....si astazi am placerea de a avea pina la Bolzano, coleg de trafic,pe Marius...roman si el,a lucrat si inainte cu noi, dar dupa o lunga perioada de pauza a reinceput zilele astea ca jolly pina la sosirea camioanelor noi !

Livrare la spital, sperand sa nu mai gasesc din nou " capcane " prin toata curtea sau mai rau,un alt camion in fata am decis sa plec un pic mai devreme si uite asa la 6.45 sint deja la bariera santierului.
Trec de prima, de-a doua iar la a treia sint oprit de portar,uffaaaaaaa....intrarea la Pentagon e mai usoara.......care imi spune ca trebuie sa astept sosirea arhitectilor, sefilor de santier.....al comandantulu de grupa,detasament ,unitate si.....aaaaaaaa,asta era organigrama pionierilor, scuze am luat-o pe camp.....sa vina unul responsabil!

Macaraua 7, suna sec anuntul ,si ma pun in miscare ,1 redusa ca un balerin,si dupa colt.......capcanaaaaaaaaaaa....un tomberon tip romanesc pentru resturile e lemn,pus chiar in mijlocul drumului....beppppppp,si astept sa fie mutat.....la a doua capcana pun 2 beeeppppppp, era un furgon lasat de izbeliste,il muta un tip mai colorat,si uite asa in 10 minute fac aproape 500 de metri .....record regional la mersul piticului !!!

De data asta stau cuminte la mine in cabina,imi pun un film ,vorbsc putin cu Cornel la telefon,si uite asa trece timpul,inchid obloanele si am parte de o surpriza placuta,ies pe o alta poarta " ascunsa ", de a carei existenta nu stiam,bravo lor, am scapat de o alta repriza de obstacole la mersul cu spatele.

Timpul nu promite nimic bun,plumburiu si cam rece,iar cativa stropi de ploaie vin purtati de vant, pe A22 am parte de un ceh si un neamt,uraaaaaa, care cam dau nr pentru loto........90,89,84,80,78,75,83,88 .....daca le pun castig sigur !!!
Intru in garaj,dupa ce trec prin santierul stradal, care parca nu se mai termina,sint aproape 2 ani de cand se lucreaza in zona Spini di Gardolo, trag direct la pompa de motorina si fac plinul, de marti seara nu am mai pus strop de motorina in rezervor.....si km am facut destui.....noroc ca am piciorul " usor ".

Parchez in vie,imi iau geanta si plec catre casa, fac pauza pina pe la 16 cand revin pentru a pleca la Rovereto, in seara asta sint din nou in A22.
Cam atit pe ziua de azi, va urez toate cele bune !

2 comentarii:

  1. Da de la o luni mam trezit cu o fotografie din Bolzano la ineceputul articolului si asta in timp ce vorbeam cu maicamea tot din Bolzano (<>) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahaaaa, deci azi esti in tura de noapte :).

    RăspundețiȘtergere