vineri, 25 iunie 2010

Ziua buna se vede de dimineata !.....eeeeee,nu prea cred, cand m-am trezit eu era intuneric bezna,si nu misca nimeni prin oras.....in afara de carabinieri, care m-au si oprit.....permisul talonul si testul de alcoolemie.....ufffaaaaa,si nu-i decat 2.40 dimineata,astia oare nu au somn,sau neveste ?
Stralisul m-a asteapta,dar nu stie saracu' ca inima mea e prin Suedia.....degeaba imi face avansuri cu cutia automata,sint rece ca gheturile vesnice.....asa ca pina la Merano ramin singur cu gandurile mele .
Spre norocul meu,nu gasesc pe nimeni ,m-a refer la vreun coleg sau alt camion cu fructe....asa ca nu-mi ramine decat sa trag la rampa,sa ridic silozul ,si ......in patic , ca imi este somn.......o sa -mi indrept oasele in patul asta tare.....stralissssss !!!
Ok,dupa ce termin cu livrarea asta surpriza,o tai catre garaj,unde m-a asteapta partea a doua-a a surprizei.....geamanul dinzaurului.....incarcat cu fier,trebuia descarcat....ieri......asa ca incerc sa recuperez din handicap...miracole nu pot face , asa ca o las mai incet cu vitejia !

Livrez si reintru in garaj,las geamanul si il iau pe dinozaur.....direct catre munte , unde am de descarcat piatra de ieri......si aici eram asteptat de la 7.00 de dimineata......deja sint obisnuit cu mofturile clientilor,asa ca sint ramin imun !

Pauza de pranz,o fac pe malul lacului Lases,un loc minunat si linistit,m-a balacesc cu picioarele in apa si fac poze catorva pestisori,dupa care dorm putin .....ca cei mici dupa baie !

Reintru in garaj,unde dezmembram semiremorca ,adica inaltatoarele,dupa care incarc la o firma in apropiere,cateva corturi pentru festivitati,descarc luni dimineata....ghiciti unde ?

La munteeeeeeeee ....in Val di Fiemme,o sa fac un sac de poze .
Cand sa zic ca am terminat.......dispecerul nostru m-a roaga daca pot incarca geamanul dinozaurului......marai printre dinti,dar accept......asa ca trag o fuga la Cembra,si cat ai zice ...."peste ",incarc si cobor din nou in garaj....unde parchez ,dupa care scap in fuga mare......ca nu se stie ce idee le mai vine !

Un sfarsit de saptamina cat mai bun va urez !


P.S.
Luni dupa amiaza .....on the Rome again !

Un comentariu:

  1. Dar inspiratie sa faci poze si cu stralisul n-ai avut .... sau vrei ca doar dinozaurul sa fie celebru :D.

    RăspundețiȘtergere