vineri, 4 iunie 2010

Ora 6.oo, sint deja in garaj,trebuie sa fac plinul ca aseara nu aveam chef.......surprizaaaaaaaa, pompele nu functioneaza...beeeppppppppp,in vreo 2-3 limbi de circulatie internationala ,fac repede un calcul si constat ca am destula motorina pentru cursa de azi,sa ca imi iau talpasita din curte si urc in Albiano,unde incarc criblura 10-16,porfir macinat pentru covoare asfaltice pe care il voi transporta tocmai la Milano.

O poza de dimineata cu varful muntelui ,click, la al doilea click insa imi intra in cadru unul dintre colegi....ufffaaaaaa,asta vrea sa-mi strice poza cu orice pret !

Drumul pina la Milano este monoton,aglomeratia matinala s-a cam dus,iar eu vb la telefon ca presedintele american.....cu toata lumea in acelasi timp, conferinta de pressa pe tema libera ......fiecare spune ce-i trece prin minte !!!

Descarc pietrisul si fac si o scurta pauza,trebuie sa " demolez " remorca,adica desfac lanturile, tirantii si obloanele centrale, si hocus-pocus preparatus, e gata pentru urmatoarea incarcare,unde am nevoie de toata lungimea platformei,voi incarca din nou la Doka-Italia,material pentru constructii,mai precis schele si anexe pentru spitalul din Bolzano,ma rog santierul spitalului !

Pina aici totul bine si frumos,ancorez incarcatura , imi iau documentele si cu gandul la pauza de pranz decolez din Colturano inspre Trezzo d'Adda, unde voi intra in autostrada A4, spre Brescia / Venezia....mai bine o luam catre Elvetia , ca ajunge-am mai repede .
Inca nu banuiam nimic ,asa ca imi gasesc o parcare libera, trag pe dreapta, pregatescpranzul si dupa aceea......" fie omul cat de mic,dupa masa doarme un pic "....profit de timpul frumos si trag un pui de somn.
Revin in trafic dupa o ora, dar deja era tarziu,in zona Brescia din nou un grav accident de circulatie blocheaza autostrada , sint implicate mai multe camioane si o duba.....depasescun coleg roman ,culmea din Targoviste, il avizez de blocaj ,insa este norocos , are o incarcare cu cativa km inainte de locul dezastrului,asa ca mai schimbam cateva cuvinte si m-a informeaza despre evenimentele locale.
Dupa ce ramin din nou singur, gasesc coloana intre Centru si Est, iar oina la locul accidentului sint aproape 15 km, asa ca decid sa astept deblocarea traficului in parcarea, unde dupa o scurta agitatie pe teme gospodaresti, sters praf, aruncat gunoaie la cos , scot pc -ul si intru pe forumul soferilor.
Nelipsiti " trucker devil " si Constantin m-a saluta si vb putin pe teme de breasla,pe cb este un trafic de nedescris,toti vor sa stie noutati, cand se redeschide autostrada ....iar eu pun beppppppppppp -uri ca altfel m-a amendeaza CNA-ul .

In sfarsit toul revine la un normal aparent,sinte-m incolonati mai ceva ca la defilare, dar macar rulam inspre Verona,trec pe la locul sinistrului....brrrrrr,a fost destul de grav dupa urmele lasate....unul dintre camioane a avut remorca smulsa din rala....nu pot sa fac poze pt ca un alt camion depaseste in momentul nepotrivit, desi este depasirea interzisa in acest sector,si uite asa ajung pe A22, unde trebuie sa m-a multumesc cu o Zonda Paggani !

Intru in garaj mai obosit decat dupa o cursa de Franta,parchez din nou fara a face plinul,am timp destul luni, dupa livrarea la Bolzano voi lucra din nou in A22 de noapte .
Noapte frumoasa si un week-end pe cinste !

3 comentarii:

  1. Hai ca am ajuns si eu sa fiu mentionatprin acest blog, grazie colega ! Frumoasa Zonda Paggani !!! Multumim pentru postare asteptam si urmatoarele (<>)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb muntele, naspa accidentul, superba Zonda ;).Cred ca ar trebui sa finzi Kuga si sa iei o Zonda :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ar trebui sa vand si camionul !!!

    RăspundețiȘtergere