joi, 24 iunie 2010

Cine a zis ca la munte se doarme bine nu a mintit......desi stiam asta ,sint dea dreptul entuziasmat in dimineata asta,aer curat si receeeeeeeeeeeeeee,asa ca trec direct la jeans si tricou,poate mai tarziu sa schimb tinuta cu pantaloni scurti !!!

Reintru in autostrada , si dupa 40 de minute sint deja la destinatie....Cuneo este un oras frumos si interesant,poate o sa-l descriu candva .....incarc si cu toata viteza inainte catre Bagnolo-Piemonte ,sau cu cat imi permite legea.....eeeeee,sper sa nu gasesc radare in zona .

Fac si cateva clipuri prin zonele locuite....la cerere.....Tavy este curios.....si ajung la destinatie multumit de timpul scos......numai ca locatia era gresita......trebuie sa merg la un alt client....uffffaaaaaaaa,cineva o sa plateasca asta.....cu varf si indesat !

De la 10 termin la 12,obosit si transpirat,ca inaltatoarele alea imi vin de hac....o sa slabesc iar.....ok, bine si asa .....si pun cap compas Pinerolo-Torino .....imi este deja foame....la micul dejun am mincat doar o banana,dar pina la Tortona nu am de gand sa opresc .

Bucuros de alegerea facut-a,gasesc un Magnum,de la Pulvini,asa ca incep cu click / click,dupa care merg la masa ....paste,salata si sunca de Praga la gratar,plus cafea si coca-cola zero....sint satul ca un greiere....ar merge un somnic , dar nu am graba,nu descarc in seara asta ....asa ca sint iar de capul meu....ca intotdeauna !

Mai un telefon,mai o coada pe la Desenzano,timpul trece si ajung in garaj unde am parte de o surpriza .....cam neplacuta cei drept,dar imi ajut un coleg....sper sa beneficiez si eu de acelasi tratament cand o sa fie nevoie.
Am nevoie de un dus ,cina plus un pahar de vin rece ,si trec direct in pat ....pina dimineata mai ramine putin timp !

Un comentariu: