marți, 22 iunie 2010

Nu stiu cum o sa fie ziua de azi, dar eu la 5.30 de dimineata ma simt deja obosit....daca petreceam " made in Romania ".....mi-ar fii trbuit vreo 2 zile ca sa -mi revin,, asa ca trec pe la baie,unde nici apa rece nu m-a impresioneaza.....poate un pic de zapada de pe munte mai are vre-un efect !
Cafeaua si verificarea matinala,Sergiu imi explica cum a fost ieri cu " pensionarul "....vroia sa vireze la stanga, fara sa se asigure,si avea un pepene pe scaunul din dreapta,care in urma virajului, cade .....mosul vrea sa-l prinda.....norocul lui ca a fost observat la timp.....ca altfel pepenele il serveau rudele dupa imormantare !

Ziua de azi se anunta superba,soare si un aer rece de munte.....pina la Bressanone am tot discutat verzi si uscate cu Sergiu si Sorin,cel cu Renault-ul....urmeaza sa avem acelasi traseu.
Locuri noi,obiceiuri noi......se intra cu spatele,se iese cu spatele.....ufffaaaa,fara probleme insa,doar cu grija la capcanele tipice de santier feroviar....tot felul de resturi metalice plus reteaua de alimentare electrica .

Fac cateva poze, dupa care se descarca repede,mecanizarea muncii a facut mereu minuni !

Returul la Rovere de la Luna,dolomita pentru fabrica de ciment de la Ceraino, o cursa simpla pentru noi.....ceva normal, pranzul il organizam la Paganella,in A22 unde se face o ora de pauza ,cafea si turul prin magazin !!!

Ultima incarcare pentru azi este la Belfiore,prefabricate din ciment,pentru un client ......la munte.....unde altfel mai bine pentru noi,ilntalnesc pe Nik,un coleg de la Fasoli Trasporti,care are un Daf de invidiat.....nu prea cred ce spun,cu olandezele nu am mari afinitati...hhhehehe.....tot o suedeza imi face cu ochiul !
retragerea cu surle si trambite...sau cu muzica de toate genurile....maine dupa livrarea matinala....transform remorca dinozaurului intr-un tipper trailer si plec catre ......dar asta este o alta poveste !
Pe maine seara !

Un comentariu:

  1. Da frumos DAF mai asteptam posarile de ieri si azi eu sincer credeam co sa pui si pozele de luni de la schi (<>) !

    RăspundețiȘtergere