joi, 10 iunie 2010

Noaptea trecuta am dormit ca un " bebelus " dupa baie, aer curat si destul de rece....dupa caldura de la pranz....ok,am racorit putin cabina si apio am lasat ventilatorul sa functioneze cateva ore , asa ca m-am trezit odihnit .

Am ajuns la destinatie cu ceva emotii matinale,in Tivoli la un semafor era un echipaj de " militie ", o blonda si un tip spilcuit,am vazut de departe ca tipa se agita si priveste lung spre dinozaur.....ufffaaaaa, o sa am un control matinal gande-am eu,dar in momentul decisiv ,un camion tasneste din spate, depaseste pe trecerea de pietoni,si da nas in nas cu politista, care uita de mine si il opreste pe " Hakkinen "
Se vede ca cineva m-a iubeste inca,asa ca trec ca melcul prin doua localitati,pe sub semafoare si pasaje feroviare,poduri si ce-o mai fii fost pe drum,cu 15 cm peste limita admisa de inaltime,nu este prea confortabil sa defilezi prin oras.

Destinatarul este multumit, marfa a ajuns la timp, muncitorii pot trece la montaj,soferul este ok,asa ca semneaza si pleaca,cafeaua o da altadata, acum este ocupat.
Cum termin cu descarcatul,echipez remorca pntru incarcatura vrac,si o tai catre Unicem,de acolo incarc pentru Riva,poate intre timp ajunge si Carlo, care descarca undeva prin centrul Romei,pe malul Tibrului.....saracu' !!!
Cand am terminat cu prelata,hop si Carlo,il trimit repede la incarcat, este aproape prinzul si toata lumea se pregateste de masa, inclusiv eu, asa ca imi prepar o trippa alla parmigiana, bunaaaaaa, si o cafea dupa aceea.
In final plecam spre casa,adica pe undese termina orele de condus,eu sper sa ajung la Mantova,amicul meu se opreste mai devreme in zona Barberino.....imi pare rau sa il las singur,pentru ca este un coleg adevarat ,dar trebuie sa ajung cat pot de aproape de punctul de livrare.

La Firenze dau de obisnuitul trafic nebunesc,ceva de nedescris,un tamponament pe sensul sud provoaca cam 6-7 km de coada, camioane, turisme .dube si alte mjloace de transport, inghesuite bara la bara pe doua benzi.....brrrrrr.

Asa ca ajung la Mantova, in perfect orar de tren japonez,gasesc un loc liber, si trec imediat la bucataria de campanie,o bere rece si printre ganduri si planuri pentru ziua de maine ,termin cu preparatul cinei.
Dupa masa,o sa intru pe forum, sa scriu blogul sa ........aaaaaa,scuze,am trecut deja la ziua de maine !
Noapte buna tuturor !

Un comentariu:

  1. Da cam la limita cu aia 15 cm peste inaltimea admisa si politia !Daca faceau un control si constatau ca este peste inaltimea admisa se termina cu amenda si puncte penalizare pentru vt880 (<>) ceea ce nui prea corect ar trebui si firma sa raspunda pentru ca cei mai multi bani din livrarea acelui uitilaj se duc la ei ! In fine bine cai asa Succes pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere