marți, 1 iunie 2010

Uraaaaaaa,astazi avem motiv de a sarbatorii...500 de cititori pe blogul " the Road " !


Sint bucuros,am un motiv destul de intemeiat,am reusit sa atrag atentia a cateva sute de persoane, sa fac cunoscuta aceasta profesie,acest mod de viata,cum bine spune Sorin,cu partile bune dar si cele rele,cu bucurii si necazuri, uneori departe de casa,printre straini care nu te inteleleg, te privesc cu rautate si invidie in acelasi timp,uneori flamind si obosit, dar cu un tel de indeplinit.....de a ajunge acasa,la cei dragi,la familia care te asteapta cu nerabdare si cu multa dragoste !
Va multumesc din suflet dragi prieteni !!!
Astazi mi-am pus urmatoarele intrebari :
De ce simtim nevoia de avea prieteni?
Ce mecanism declanseaza acest comportament,cum trebuie sa reactionam ,si mai precis cum sa ne alegem prieteni ?
Merita sa reflectam la acesta tema, si astept si din parte voastra raspunsuri pe aceasta tema !

Astazi am avut o zi linistita,cu o livrare de dimineata,la prima ora dupa care am avut un retur la Vicenza ,cu descarcare la Aldeno,un " satuc" la poalele muntilor.
Nu intru in amanunte,am descris in alte postari stabilimentul de la Isola Vicentina,iar drumul pina la Aldeno ,trece prin Verona si Rovereto,pauza de pranz tot la "adige".

Rutina si un pic de plictiseala,reusec sa dorm putin la descarcare, dar sint trezit de unul dintre muncitori.....sefuuuuuuuuu, poti sa dai un pic in spateeeeee !!!!
Si gata , se alege praful de odihna mea,asa ca trec la program administrativ,ordine si hartogaraie, sun si la dispecer pt retur,satelitarul este "mort" cu acte in regula ,si a fost demontat ieri seara,asa aflu ca incarc la Cembra,pentru o locatie undeva pe linga Trieste.

Maine este ziua nationala a Italiei,si implicit restrictie de circulatie pentru camioane,o zi de odihna in mijlocul saptamani, prinde bine tuturor,poate profit un pic si o tai brambura prin munti .

Cam atit pentru azi,astept raspunsurile voastre cu nerabdare !!

P.S. Un mic video clip !!!

Un comentariu:

  1. Da,da, numai ca trebuia sa aduci in discutie si de primul cititor al blogului ;)

    RăspundețiȘtergere