luni, 14 iunie 2010

Luni este cea mai ingrata zii din saptamina....esti obosit dupa weekend, si nu stii cum sa faci timpul sa treaca mai repede !
Asa ca pun ceasul sa sune la 2.30......noaptea trece repede...apa rece, brrrrrrrrrrrrrr, cafeaua si cu " cintec inainte mars " directia garaj .
Lung e drumul ...Sempionului....dar mai lung al dinozaurului.....adaptare populara,azi am o livrare in zona de frontiera cu Elvetia...porfir cubic la sac, hehehehe, ambalaj de 1,5 t ....usor de incarcat si de descarcat.

Pina la Milano,imi tine de urat Sorin, dupa care ramin singur,cu gandurile mele si cu picaturile de ploaie care vin aduse de vant....cerul este mohorat iar soarele nu prea se vede.
Ziua incepe cu " minuni ",numarul de telefon al clientului este gresit,asaca eu trezesc un alt " cetatean" cam turmentat, care imi face o critica bla,bla,bla, nu vreau sa stiu nimic si inchid dupa scuzele de rigoare...ufffaaaaaa,asa ca incep sa butonez telefonul,intru pe net,si in sfarsit gasesc numarul bun.

Omul foarte de treaba ,m-a asteapta la intrarea in orasel,dupa care personal se ocupa de descarcare.....no comment, daca as gasii in fiecare zi asa persoane !
De aici fac cale intoarsa catre Romagnano Sesia,pe unde ajung catre locul de incarcare,o firma de reciclare sticla,unde voi incarca sticla macinata,fina ca nisipul de plaja, gata pentru refolosire in industrie.

Acopar cu prelata,profit de umbra si fac pauza de masa,dupa care o iau usurel catre autostrada , in directia Milano, printre campurile de orez, si fin proaspat cosit.


Pina acasa nu se mai intampla nimic,trafic si un cald tropical,vb cu " aliati mei " si parchez fara sa descarc in seara asta ,sint obosit si cu programul la limita,asa ca " stop masina " .
O seara frumoasa tuturor !

3 comentarii:

  1. Mmmmmm, ce-mi place mirosul de fan proaspat cosit ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine sunt pana la urma "aliatii" ? Frumoase pozele mai vrem (<>)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...eeeeeee,aliati sint secreti,persoane serioase si buni amici ......

    RăspundețiȘtergere