vineri, 18 iunie 2010

Dupa cum spune-am ziua de joi se anunuta destul de agitata.....ufffaaaaaa,nu imi place foarte tare dar nu am de ales.
Asa ca la prima ora merg a descarca in Lavis,sper sa scap repede ....responsabilul depozitului este un tip increzut.....o sa faca iarasi galagie ca vin clientii si nu au loc de dinozaur,dar prea putin imi pasa de el,important este sa plec cat mai repede.
Reusesc in trei sferturi de ora , cu " morala " de rigoarea......trebuia sa vii pe la 8.30-9.00......daaaaa, raspund eu, fara marfa mea ,clientii tai incarca aer comprimat.....si il las in plata lui ca e dus rau cu pluta !

Intru din nou in garaj,unde schimb semi cu una incarcata, lapillo pentru Bressanone,si ca totul sa fie complet incepe si ploaia......o sa fie o zi pe cinste ......pina la destinatie insa timpul se schimba,apare soarele,iar la Bressanone gasesc un Man ,siloz la descarcat, click ,click 2 poze , descarc si eu si plec catre Trento.

Incepe din nou ploaia, ufffaaaaa,de unde vine toata apa asta........vorbesc la telefon cu amici mei,sint toti pe drum.....iar eu inca mai am de robotit pe linga casa inainte de a incarca pentru Roma !

Din nou in garaj,din nou schimb semiremorca,de data asta un tipper,incarcat cu zirconiu,dar mai intai merg acasa pentru pranz.....de abia la 14.oo pot intra la descarcat.
Un pranz pe cinste,o tura pe net,si din nou la munca,ajung la Mezzocorona, fac turul la cantar,o istorie intreaga,si descarc pe o ploaie torentiala.......nici nu desfac prelata de pe remorca, apa cu nisipul de zirconiu risca sa blocheze sistemul de transport catre siloz.
Din nou in garaj......am facut naveta azi.....las tipperul si cuplez din nou semiremorca mea,si cu cintec inainte urc catre Albiano.....16.00, o ora nu tocmai placuta , dar " a la guerre comme a la guerre ",nu zic nimic si dupa o ora imi iau picioarele la spinare in directie Roma !

Cu timpul ramas sper sa ajung macar la Arezzo, depinde si de trafic si de timpul din Appenini,o sa vad eu pe parcurs, acum am treaba cu fotografiile si un " adormit " care merge cu 80/h,si dupa ce schimb A22 cu A1 pina la Roncobilaccio nu mai am probleme,insa aici gasesc o coloana de vreo 20-30 camioane , nu exagerez cu nimic,si pina la Firenze din 55-60/h nu mai ies......ufffaaaa,ce lume de imbecili si cretini !
21.00,pauza de masa ,aproape de Incisa, paste,curcan la gratar, slata verde ,coca zero si o felie de tort cu ciocolata......simt ca pleznesc.....dar mai am inca vreo 30 de minute de condus,intru din nou in trafic si la Arezzo m-a predau lui mos Ene .....este timpul pentru odihna.

Dimineata insa am parte de o surpriza.....soareeeee si un pic de caldura , iti vine sa mai traiesti, o iau usurel din loc ,o sa opresc dupa Orvieto unde m-a asteapta Elias,colegul pakistan, la o cafea si un corn cu marmelata......mic dejun tipic italian.
Ma depaseste o patrula de la Polstrada,cateva secunde sint sub " lupa " ,dar nu prezint interes ,aveau sa opreasca un alt camion mai in fata, respir adinc ,linistit,si intru in parcare la cafea .
Colegu' este treaz, o scurta discutie pe teme de circulatie, o cafea buna si " on the road" spre Roma,imi lipsesc fix 90 km,plus vreo 30 de nationale ,un calcul rapid si imi iese ora 10.30 pentru descarcare,ok, sint multumit!

Roma,GRA,un pic de aglomeratie,de regula este mai rau,pierd cateva minute, si cum era planificat la zece si jumatate sint in curtea clientului, deja sint un obisnuit al casei,salut si pregatesc remorca pentru descarcare......plus telefonul pentru poze,am niste nori superbi , asa ca nu scap prilejul .

Dupa o lunga discutie cu " familia ", sotia si fata patronului,ies din nou in trafic,catre Aprilia/Pomezia in directie Civittavechia...oare la Aprilia locuia " truck devil "......ce mai face oare...insa nu am timp prea mult de gandit,ceva in departare imi atrage atentia...hehhhhhehe,o " domnisoara " care studiaza camioanele si soferii in parcare....click o poza....amintire de la mare .....si ies in A12.

Nimic deosebit,soare,cald,cativa pensionari in vacanta,si o mare superba.....imi vine sa las dinozauru' in parcare si sa fug e plaja.....este insa destul de departe,daca eram pe Adriatica nu rezistam si m-a balaceam putin.....acolo in cateva locuri poti sa ajungi la mare in 200 m !

Spre Cellere fac un videoclip, catva poze,si ajung la incarcat inaintea colegului, am timp suficient sa aranjez incarcatura asa cum imi place mie......cu lopata.....pe la colturi.
Poze si iar poze, cred ca deja am facut vreo 150, Elias nu scapa nici el, iar la iesirea din cariera opresc pentru balotii de paie......sau balle , cum se spune pe aici,dupa care cu cantec si voie buna catre Orvieto.

Pauza de noapte o voi face la Valdarno,in parcarea noua,poate am noroc si gasesc vre-un camion decorat, cina si un dus pe cinste,conectez pc la internet.....home sweet home !

Dorm ca un bebelus pina la 7.00 de dimineata,afara este totul cenusiu...iarasi vine ploaia.....colegul meu deja este pe drum,a dormit la un conational la Firenze,si ne vom intalni la Modena.....ok,sint de acord ...si pina acolo imi gasesc companie imediat,un sofer hatru si vorbaret,traiasca Napoli !!!

Apa,ceata,apa, soare, iar apa si ajung la Campogalliano,Elias doarme ,il trezesc si o cafea fierbinte face minuni,care tin desigur putin,un " coleg inteligent " care respecta limita de viteza de 80 km/h in autostrada ,are timp de pierdut , face jocurile pina la Ala, unde cu urarile noastre iese din campul vizual.

Ajuns in garaj,fac plinul, inchid foaia,predau toate documentele , dupa care impreuna cu juniorul,Kuga a fost la el, o tai catre casa cu un singur gand..... o pizza grande la Riva , chiar daca ploua !
O duminica placuta tuturor !!!

P.S.
Ursuletul este pentru cineva " trist "

2 comentarii:

  1. Cam aglomarat sfarsit de saptamana si totul din cauza unui drum catre Roma programat abia Vineri.Da asta e soferului ii sta bine cu drumul <>)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Pun pariu ca "domnisoara" era romanca ;).
    2. Truck devil, din cauza asta te-ai aciuit pe acolo prin zona Aprilia :D.
    3. Vt, cine e "cineva trist" care merita usuletul asta ?

    RăspundețiȘtergere