marți, 22 februarie 2011

Am dormit toata noaptea linistit....poate ca eram obosit de atita asteptare ....insa de dimineata eram fresh .....te cred si eu ,dupa o asa pauza boiereasca !
Incarc in 5 minute....am uitat sa precizez ca aseara de nervi am parcat la 100 de m de poarta cavei....sau balastiera ....pe limba noastra .

Pietris spalat,pentru Bologna......uffffaaaaaaa.....nu se poate sterge o localitate de pe harta cumva ......apoi din nou in port.....oare si porturile se pot muta ?

Vremea este cam morocanoasa,dar nu prea fac caz,astept primavara sa vina mai repede, traficul nu imi face probleme,ajung la destinatie destul de repede......prima oara la clientul asta ,nu prea este loc ,dar m-a descurc cu brio .



Ravenna mon amour,sosesc....am doua incarcari.....4 paleti la unu' si apoi completez in la altul....dar la prima fac o specie de asfalt tango,intre magazii,birouri,parcari,cantare si alti cetateni de "incredere" care imi ofera o trusa de scule superprofesionista !
Pina in pranz resusesc sa intru in zona libera a portului,dar adio incarcare...maninc si eu linistit ,mai fac ceva ordine prin cabina,o cafea si vine ora 14 .....trag la rampa...incarc,acopar incarcatura ....si inainte mars !
Muzica si gaz....adica nu il iert pe Dino deloc, depasim tot ce misca ,are cel putin 2 roti si umbla prin autostrada .
Cam atit pentru azi,maine am o descarcare partiala,completez si fac un salt catre munti ....apoi repetir....Bologna,Ravenna....bla,bla,bla !
App ,daca nu le mai gasiti pe harta....eu le-am sters !

4 comentarii:

  1. Dar te-au enervat rau Bologna si Ravenna de le-ai si sters de pe harta :)). Take it easy, Vt!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu,dar curand le "sterg "...in locu' lor pun nume romanesti !

    RăspundețiȘtergere
  3. Coane Sagio, nu merge asa usor. Trebuie facuta o cerere, apoi o comisie va analiza cererea.... deci Va urma!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merge si mai usor......cazul NERO ;).

    RăspundețiȘtergere