vineri, 11 februarie 2011

Cu cafeaua in mana fac turul de control,gume,lumini,inchiderea tipper-ului...ok,totul in regula,dupa care ies din garaj linistit,m-a asteapta o urcare dificila...mai mult tehnica ,insa destul sa te tina cu adrenalina la nivel ridicat....strada ste ingusta ,curbe stranse....insa cel mai mult ma deranjeaza ceilalti participanti la trafic.....meseriasi aia cu " B "....care nu tin cont de nimic.
Dar cea ce e scris....e intampla,la o curba stransa la dreapta ,imi inchide unghiul unul cu duba....si adio .....o iau din loc dupa aceea ca melcul pe uscat , cu 1-a......parca eram cu Dac-ul pe Timis.....saracul dinozaur,noroc ca e docil si nu face galagie !

Trec prin Collepietra ca o fantasma,este inca semiintuneric,doar cativa copii m-a privesc uimiti.....unde urca si bestia asta asa de dimineata .....si in sfarsit ajung la destinatie.....o curte mica ,noroc ca am parte de un camion manevrabil !



Descarc si o iau din loc,mai am multi km de facut astazi ,din nou la Bologna si apoi Chioggia,unde termin cu programul ....drumul este fara probleme, obisnuita ceata si ceva trafic,plus o intarziere de 3 minute si adio descarcare la 13.00.

Sint nevoit sa astept ora 15...ufffaaaaaaa,trag un pui de somn la soare.....ca o soparla preistorica,intre timp sosesc si intaririle....Sharif,Marian,Nicu, pun de o cafea buna si apoi.....hustiuluc cu bolovani ,dupa care se pleaca catre port .

E distractiv in gasca pe drum,unul vrea tigari,altul ramine in urma.....unul la telefon ,numai ca se stie....lupu' nu se uita in oglinda,cine este ,este...cine nu ...fluiera....imi pare rau ,dar nu imi permit sa pierd timpul facind pe dadaca .

In port este jale mare, am in fata 10 camioane ...asta inseamna in jur de 2 ore cel putin de asteptare ,asa ca imi umplu buzunareele cu caramele si plec in vizita la amici mei .....timpul trece,intru la incarcat....fac cateva ture intre nava si cantar,prea putin....prea mult,in final ajung la greutatea justa si impreuna cu Massimo plec catre locul de parcare,un mic restaurant cu parcare destul de mare.


Cina pe baza de peste,un vin alb bun,cafea si amaretto la final...numai ca hop...surprize,surprize.....ultimii mohicani,Nicu si Marian ....se opresc si ei tot aici...motiv de sarbatoare ....inca un pahar de vin in plus .
Incheim seara cu veselie si bancuri ,maine plecam linistiti catre casa !

Un comentariu:

  1. Pfai de mine ce serpentine acolo....e frumos sa fi mahmur cand treci pe acolo...ca te iau toate durerile :)). Imi plac pozele cu camioanele cand sunt basculate. Tine-o tot asa VT!

    RăspundețiȘtergere