joi, 24 februarie 2011

Super bine sa incepi programul la ore decente...7,00....director general....la mine in cabina ,dar termini tarziu seara,cum o sucesti si o invartesti ,tot pierzi pe undeva ...important este sa fiu sanatos si fericit , ca de restul au grija alti !

Livrarea matinala la Denno,am de coborat o rampa nu prea "dulce"....o cunosc de mult,trebuie sa ridic semiremorca din perne,si sa cobor tractorul,asa ramin cu bara intreaga....dar este riscul sa explodeze vre-o perna din cauza solicitarii maxime a suspensiilor,m-a bazez pe sfantul protector si .....reusesc fara probleme !
Omul-mobil stie,inginerul proiectant incaseaza saptaminal un " rucksac " de injuraturi,rade si imi face cu ochiul.....i-am trimis ,zic eu,injuraturile de rigoare .

Directia Bologna dupa aceea,no comment....bine macar ca incarc in Camparta ,asa mai reduc din pierderi, m-a refer la timp....insa pina la urma ajung la concluzia ca descarcarea inainte de pranz nu o pot face .....universitarii de pe A22 sint prezenti si azi....cisterne in ADR,si nelipsitele dube de 7,5 T....unde esti tu Daneeee 16T!

Mai schimb o vorba doua cu un coleg ,o poza a unui MAN destul de sifonat si uite asa ajung la destinatie....pustiu , trag la soare, ca de .....dinozauru' doarme bine asa....eu la fel,si dupa ce maninc linistit ,un pui de somn este obligatoriu .
Pe la 3,dupa amiaza,termin si eu cu livrarea,cred ca este ultima pentru mine,depozitul de material se inchide,dupa care o iau din loc .....Ravenna,desigur....si dupa cum toata saptamina am tot asteptat,era normal ca trebuie sa fac coada si la LNT,insa imi prinde bine....scot arsenalul....spray,lichid degresant,lichid pt geamuri,carpe ,hartie si pamatuful pentru praf....si la atac inainte....obrazul subtire cu munca se tine !


Seara se apropie deja 18.00 si eu las portul cu un country superb,schimb traseul pe la Ferrara, nu mai ajung acasa ,o sa dorm undeva pe la Legnago....no pb ,asa ca pentru cina opresc la Autogrill, sint prea obosit sa mai gatesc in seara asta .
Ce frumos se merge seara,nu tu trafic,controale....lux....gasesc loc in parcarea distribuitorului si cu o bere rece meditez la ziua care abia s-a incheiat ,trag perdelutele,dau drumul lui Grivei......upppssss,T-Rex,si in pat adunarea,cu o comedie de Goldoni la radio.
Noapte buna !

2 comentarii:

  1. E super Scania asta....simpla, curata...nu plina de chestii cocalaresti, pacat de MAN-ul sifonat....iar despre MAN-ul pentru agabaritice il las pe Roby sa comenteze :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmmm, i-au cam fugit ochii lui Dino dupa scania asta :D ;).

    RăspundețiȘtergere