miercuri, 23 februarie 2011

Ce bine este sa trezesti tarziu,nu te intereseaza nimic...inginer ce mai,asa ca la 7.00 eram in garaj ,controlul matinal plus cafeaua ,apoi strang plasa de pe incarcatura,nu mai ammnevoie de ea ,si castig ceva timp la livrare .

Asa ca incep cu inceputul,descarcare partiala ,dupa care completez incarcatura si o iau catre Tuenno...timpul este frumos,aer curat,si un soare timid,macar devine mai indraznet catre pranz.

Descarc in timp record,apoi in fuga mare catre Albiano.....insa acolo,am parte de aproape 2 ore de asteptare....uffffaaaaaa !

Dupa ce reusesc sa incarc ,si dau cateva informatii unui coleg de la Roteglia....ca o furtuna plec catre Bologna, fac si o depasire interzisa,pe sensul contrar trece o patrula de la Polstrada .....imi urez in gand sa nu m-a fii vazut ,si pina la Modena stau cuminte .
La San Ruffillo, este liniste, doar un singur camion am avut inainte .....asta inseamna ca cel de Roteglia s-a ratacit pe undeva .

Ravenna ,nu imi vine sa cred,abia am reusit sa fac fata cu inchisul obloanelor,meseriasii de pe stivuitoare ,m-au zapacit azi .
Pina la Trento nu fac pauza ,gasesc pe drum tot felul de masini si soferi,luminite,stopuri duble ,etc......parca erau scapati de la circ .

Alimentez in garaj si plec catre casa .....unde am parte de alta surpriza,a sosit premiul meu pentru concursul fotografic organizat de TransportInfo,si sponzorizat de Iveco,tricouri,sepcute,o minge de fotbal personalizata ,si alte obiecte utile.

Multumesc TransportInfo.....noapte buna tuturor !

3 comentarii:

  1. Coane Sagio, un inginer bun se descurca cu 33 de stivuitoristi odata !!!! Trebuie un pic de antrenament!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai te astept sa exersam impreuna !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Observ ca ti-au trimis tricoul si sepcuta lui Popeye marinarul :D.

    RăspundețiȘtergere