luni, 28 februarie 2011

Cine se trezeste de dimineata ...ajunge seara acasa , hahahahah,o sa spune-ti ca nu am dreptate , dar astazi asa a fost.
Dai si lupta cu ploaia si zapada, vant si multi nebuni pe drum, dar pina la urma am incheiat ziua cu bine ...in garaj cu Dino,iar eu acasa la caldurica !
Trafic inexistent la prima ora ,profit si fac o cursa pe cinste pina la Villanova,cu o scurta escala la Manerbio,trag in parcare , webasto on si somn de voie .

Afara ninge linistit,in casa arde focul....eu trebuie sa o iau din loc ca am de livrat o semiremorca de cherestea....si mai ce ninge afara !
Trag o lupta cu prelatile , ca in evul mediu,adica injur si blestem toata lista de sfinti consacrati si incepatori,plus cei de pe lista de asteptare.....in combinatie cu apa ,prelata are un efect letal !

Urrrraaaaa, am terminat cu lemnaria,trag un telefon lui Cristian,"Award",pentru cei de pe "Soferii.ro"....hmmmm,e cam strans cu usa la incarcat ,o lasam pe alta data ....cafeaua,ies din nou pe autostrada si goooooooo planet !
Ajung la destinatie,omulmobil deja curata stivuitorul cu aer comprimat, salve ...salve, pai sa vezi, ca e cam tarziu,pauza de masa,etc,mrrrrrrrr.....parca eram la o lectie de dresura....ok,zic eu unde trag bestia si la ce ora incarci ?

Uite ,zice el ,aici,deschide obloanele si la 13.30 sint prezent ....bv,si ce era sa greu sa spui de la inceput ?
Dupa ce completez si ultimul big bags....leg dublurile,documente,cantar de proba ,o iau usurel din loc ....mai am o activitate azi,emisiunea la radio INBLU...." colegii " mei sint punctuali, ca de obicei ,analizam ziua de azi ,cu bune si cu rele....promit o vizita la Roma si un tur cu dinozaurul ....apoi catre casa pe ritm de MaBecker.....si Daddy cool !

Trag in pool position ,apoi cu calm predau actele si plec catre casa !
Noapte buna tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu