luni, 21 februarie 2011

Dupa cum era decis ,am plecat de dimineata,cu speranta ca pot evita aglomeratia matinala la Bologna,m-a refer la destinatie,dar a fost o hotarire nu foarte inteleapta....am ajuns impreuna cu amicul Marian pe locul 9 si 10......o chestie de " sinucigasi",nu pot intelege la ce ora incep programul oamenii aia ...pe drum am gasit si un accident,destul de grav !

Ok,nici-o problema,o ora e somn face bine dimineata.....numai ca am asteptat 3 ore inainte sa plec de acolo...si mai bine atunci,pot reduce pauza nocturna .
Dupa livrarea de la Bologna,direct catre Ravenna am intins-o,fara macar sa beau o cafea.....am un loc nou de incarcare ,in cadrul combinatului chimic Enichem, si vreau sa ajung inainte de pauza de pranz,altfel risc sa dau peste cap toata ziua ....sau macar ceea ce a mai ramas din ea .


Gasesc clientul repede.....pierd si cu asta 2,5 ore.....ufffaaaaaa, s-au vorbit toti azi ....documente,iesire,pauza de pranz in port,dupa care m-a pun in miscare catre Verona,in zona Cerea,unde trebuie sa livrez "chestia" aia chimica incarcata in combinat ....spun asa pentru ca este un produs tip " cenusa "...ceva derivat pe baza de potasiu.....insa si aici am parte de surprize .....o sa scriu sa vina Andreea sa faca o emisiune .....mai pierd 3,5 ore pentru descarcat .....astia azi mi-au omorat o groza de neuroni !



Si uite asa am cam terminat ziua,la Verona.....maine incarc in zona ,pentru Bologna si ... go back in Ravenna !!!
Noapte buna tuturor .

Un comentariu:

  1. Nu vreau sa il supar pe Dino, dar e eclipsat de cele doua frumuseti intre care se afla... :D

    RăspundețiȘtergere