marți, 1 februarie 2011

Dupa masa de aseara,si o piesa de teatru romanesc cu mari actorii...Apus de soare ....am dormit ca ce mici dupa.....joaca,ca baia am ratat-o !
Desteptarea in maimulte tonaalitati de motoare, Scania,Volvo,Iveco....Man....da unul era mai deosebit ...oare ce e asta mai nene asa de dimineata....elicopterul lui Casuneanu ,fara catalizator.....???
Cobor decis sa fac lumina ,ma rog atat cat pot cu lanterna si surprize-surprize, fara Andreea insa...." general Lee " in carne si oase ,pardon ....in gume si fiare !

De cind astept momentul asta,fac exceptie ca e mai murdar decat dinozaurul meu,si trag cateva poze , dupa care direct la micul dejun,o cafea si un corn cu crema.....buuuuune amandoua ....baristele !
Fac intrarea la camion,apoi trag in fata biroului de expeditie,cam liniste ,e inca dimineata....insa o alta surpriza care m-a asteapta ...pt ca nu am ajuns aseara cursa mea a zburat .....si uite asa trebuie sa astept sa vina personalul biroului .

Incep ziua cu o pauza , ufffaaaaaa,iar ajung tarziu,prevad din nou .....mai bine m-a faceam prezicator ....nu degeaba imi zice Eugen ...Sagio degli Alpi ....in sfarsit obtin confirmarea pt Verona,ma rog prin imprejurimi .
Legatura cu clientul si apoi .....poftiitiiiii in vagoaneeee.....plec catre Ferrara, un telfon,o bomboana ceva,timpul trece ...roata merge...noi cu drag muncim !

Descarcarea de urgenta,apoi o iau la picior spre Albiano,maine merg catre Monno,dupa ce traversez passo del Tonale.....o trecatoare doaua pe saptamina,ca altfel imi ies din mana .

Va pupa nenea!

3 comentarii: