vineri, 4 februarie 2011

Vineri !

Dupa programul stabilit , la 2 de dimineata pun bestia in miscare ,aseara eram cam singur in parcare,acum era full....lumea obosita !
Totul este ok,trafic nu exista, numai eu si o patrula de la carabinieri.....muzica romaneasaca de data asta, ardeleneasca instrumentala ,orchestra Radio sa traiasca ,si fix dupa 2 ore ....pauzaaaaaa pt un ceai !
Cu noaptea in cap ajung la intrarea in zona de incarcare ,Varco Valessini,numai ca cei de la poarta, finantele,nu imi permit intrarea....pina la 7 , asa ca din nou la somn .
Strategia functioneaza bine,la 7 sint in port,insa .....surprizaaaaaaaa,expeditionerul meu vine la 8, asa cam putina ordine nu strica,o conversatie cu un coleg italian,si intre timp prepar o cafea buna.

Incarc celuloza,un pic mai departe de baraca pe post de birou......insa pina vine omul mobil,pina se incallzeste motorul stivuitorului,pina el umple rzervorul cu motorina si m-a incarca ,trece o ora.....uffffaaaaa,si eu azi am ora fixa pentru descarcare ....15.30...sau descarc luni !
Arunc plasa de protectie peste incarcatura ,imi iau documentele,fac o cruce mare ,si la drum nene ca vin turcii !
Dupa plan nu am decat cele 45 de minute la dispozitie,atat, nimic mai mult.....poate o sa reusesc ,insa trebuie atentie multa si trafic fara probleme .


Tot drumul a fost o cursa contracronometru,noroc ca nu am gasit prea mare trafic,iar pe A22 am pierdut ceva timp ,dar la fix 15.30 urcam pe cantar la Riva del Garda .....mai mult de atit nu se poate .


Dupa livrare,o iau multumit care casa,luni sint liber....dino intra la reparat ,si eu la odihna.....insa surprizele au continuat si mai pe seara.....nu mai sint liber luni,schimbare de plan.....iau un Stralis si dau o fuga la Modena,apoi incarc sare pentru Passo Rolle.... 1.980 metri slm ....o plimbare la munte !
O duminica cat mai buna !



Joi !


Dis de dimineata.....ca sa nu zic altfel ,in fine ,la 2.00 dupa ce controlez totul,imi beau cafeaua ,plec din garaj linistit ....directia Roma !
600 km pina la destinatie, asa zice Ugo...ok, let's go !
Trafic inexistent, normal,la ora asta lumea doarme , nu bantuie in autostrada ca mine,insa nu am probleme,muzica si " OKS ".....cruise control si pina la Verona merg linistit , insa de acolo incepe ceata,destul de deasa si enervanta , dar nu fac prea multe mofturi ,imi continui drumul linistit ....pauza dupa 2 ore la Campogalliano, apoi din nou la volan .
Apennini nu ridica mari problme,un pic de trafic si galagie multa pe cb ....normal,meridionali astia ,au un mod al lor specific de manifestare ,obisnuitele injuraturi si ragaieli matinale ....porci in toata regula !
Si cum timpul zboara repede ,trag in parcare si imi pregatesc patul pentru o ora buna de somn,la Reggelo au dat partial drumul la parcarea noua, asa ca loc este berechet.

Ce dulce este somnul de dimineata, ca mierea de salcam .....insa o ora trece repede, asa ca ....apa este rece , dar ma invioreaza ,un pochet coffe si on the road again !
Poze si liniste totala,nu suna nimeni la telefon,sint multumit ,iar la Magliano sabina intru in parcare pentru o scurta pauza si pentru a descoperii incarcatura....am pus plasa peste ea,iar unde voi descarca nu este loc de manevra .

Locul este pe un deal ,in apropierea Romei.....Portonuovo....ce nume ciudate au si italienii astia,portul nou in varful dealului....dar nu discut gusturile !



Piatra cubica pe care am transportat-o serveste la pavajul aleii de acces la vila unui industrias .....Uliveto e Rocchetta, doua marci cunoscute de apa minerala ....are o mica flota de elicoptere...7, si la piata merge cu Ferrari !
Da cum vorba lunga,saracia omului.....cel care mi-a spus toate astea,un vecin ,pleaca la el acasa ,si eu trebuie sa urc practic pina in centrul localitatii pentru a putea intoarce dinozauru'....este o parcare la un teren sportiv ....incasez injuraturile de rigoare de la localnicii care nu inteleg ce caut eu pe acolo,si in fine ajung din nou la autostrada .

Cam atit pentru azi,trebuie sa urc catre Livorno,cu calm si eleganta maxima,ies catre Civittavechia,apoi pe SS 1 pina la Orbetello,unde termin programul ....ora 15 si eu sint in parcare .....ufffaaaaaaa,sa vezi plictiseala .

Da de unde,dau drumul la tv,si mai hibernez putin...soarele bate in cabina,este cald si imi convine pozitia in parcare .
Cina la alegere, fructe si ceai ....inca mai am de furca cu raceala aia rebela, dupa care trec la somnic....la 2 o iau din loc din nou .
Toate cele bune !

Un comentariu:

  1. Ai grija cu raceala, si eu am avut un marcaj strans facut de o raceala, abea am scapat de ea dupa ce am carat-o in spate mai bine de 2 saptamani.

    RăspundețiȘtergere