miercuri, 2 februarie 2011

Astazi sint entuziast,imi lipsea de mult passo Tonale,mai ales ca il voi face de noapte ....sintem in doi ,eu si Dodo,in drum spre Monno,la inceputul pasului Mortirolo,sper doarsa gasim strada curata,fara gheata.....ca de zapada nu se pune problema .

Ora 4 .00 ,se pleaca in " lume ",imi intalnesc amicul si usurel usurel ,urcam catre cota 1884 m s.l.m , destul de sus ,insa nu si pentru mine !
Este totul ok,deja au trecut cu nisp si sare,asa ca sint multumit,ramine doar sa anunt cind gasesc gheata si cum se trece ,doar este obligatia capului de coloana .
Cu mare calm si fara probleme ,am ajuns la intersectia cu locul nostru de livrare ,il chem p responsabil,acesta imi da " verde "si uite asa incepsa urc catre Mortirolo,locul sfant pentru Turul Italiei, si o tinta pentru orice ciclist care se respecta ......sincer si mie imi place bicicleta,am peste 5000 km la activ....insa Mortirolo il prefer cu patru roti,ca mai multe nu se poate .....la 3kmdeja este interzis tranzitul camioanelor ,autobuzelor peste 9 m lungime .

O manevra simpla si deja oameni sint la munca,nu imi ramine decat sa fac cateva poze si sa inchid ordinul in mai putin de 20 mnute...dupa care sint nevoit sa urc spre centrul localitati,unde o intersectie imi permite sa schimb sensul de mers .


Poze si iar poze ,dupa car in locul meu urca Dodo,eu o iau catre vale ,Brescia ,unde am returul pentru dupa-amiaza .
Peisaj frumos,vara este o nebunie,mai ales pe lacul Iseo, deja trecut pe lista de prioritati pentru anul acesta.


O incarcatura cu surprize,nu intru in detalii ca nu are rost,sint deja suparat ....Dino a avut un contact urat ...o sec de neatentie , asa ca de acolo plec catre Lonato,unde mai pun cate ceva in semiremorca......directia Trento dupa aceea, cu o durere de cap infernala...pisici ei de treaba !

Las incarcatura de caramida si travete apoi urc catre Camparta,incarc pentru Roma,iar de acolo mai mult ca sigur trec prin Livorno in drum spre casa .
Plinul,acte si fuga acasa , cina ,baie si somnic......dimineata plec la prima ora !

3 comentarii:

  1. Coane Sagio, toate cele bune pt Dino si Sanatate pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ne faci o descriere mai amanuntita a lacului Iseo ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nasol incident....si eu am patit-o la saviem o data. :)

    RăspundețiȘtergere