marți, 8 februarie 2011

Chichirichhhhhhiiiiiiiiii......tradus inseamna ...cucuriguuuuuuuu,uite asa imi maninca sufletul ceasul asta bilingv .....mai bine luam unu' in germana .....cucuriguuuu, Aaaaah ...... aufwachen bereit zu schlafen, geschweige Werkes....boooooo, si cine il intelege pe asta dimineata ?
Ok,ajung la garaj cu moralul 100 % 100,odihnit si pus pe glume,fac un control plus inviorarea sumara a bestie, dupa care urc catre Albiano...incarc piatra pentru Bologna .
Dupa program , fara probleme , cobor catre Trento....intru in A22, si .....incep sa injur neaos romaneste pe sotul pupezei.....colac, sa nu imi spune-ti ca e fals,colac peste pupaza, asa ca gagiul se numeste colac .....am parte de o Scania cu un urmas al huniazilor la volan,85 km/h si este imun la toti stimuli audio-vizuali .

Asa ca nu-mi ramaine decat sa stau in coloana cu "sogoru" pina la Affi,unde se duce in plata lui, iar eu gasesc alt " inamic ".....ceata .....pina la Modena nu mai scap de ea .
In sfarsit ajung la destinatie,descarc "pietricelele" si plec in fuga mare catre Vicenza....sau ma rog,pina la Ferrara,une opresc pentru pauza de pranz si un pui de somn ....boieru' tot boier !

Cu ceata ,fara ceata ,ajung la destinatie.....unde incepe distractia .....am parte de un "om-mobil" incepator ....uffffaaaaa,uite imi albesc si putinele fire de par ramase.....si in timp record de 2,5 ore incar si eu .

O socoteala in 3 sec,si decid sa dorm la " pensiune " in seara asta,adica pe undeva pe ss47,la Forta Tombion,o specie de " Turnu Rosu " in varianta italiana !

Cina si teatru in seara asta, un aviz de pe Nokia , pe blog , si apoi ....noapte buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu