luni, 14 februarie 2011

Aveam asa un feeling, ca ziua de azi o sa fie cam agitata.....booooooo,poate ca am visat ceva ,nu stiu dar senzatia era destul de prezenta .
Incerc sa fiu atent,nu vreau sa combin vreo traznaie,insa pina la Lana,totul merge ok,ajung in grafic,descarc fara probleme, si o iau catre garaj ....am de facut revizia la tipper,trec sa-l spal putin ....macar ochiul sa aiba partea lui ....ca din punct de vedere tehnic e ok !

Ajung tot in grafic la ARR-ul italian,intru pe banda ....frane,lumini,distanta axe,inaltime bara paraciclisti,etc,etc...si in 15 min sint deja cu talonul stampilat....in regula.....,un mod de exprimare,se ataseaza un adeziv cu rezultatul reviziei si termenul !
Inapoi in garaj ....mai am cate ceva de facut azi,ufffaaaa,inca o baraca de descarcat azi !
Val Gardena ,Laion...o localitate mica,insa am de urcat pina acolo....cu calm,Iveco merge perfect,parca parca imi aduc aminte de Eurostar-ul meu .





Cind ajungi inainte de ora stabilita ce poti face ....un somnic pe cinste,cam pe furate....nu sint la mine acasa,si stau atent sa nu sparg vre-o vaza prin sufrageria omului !




Livrare la minut, si din nou la drum,poze si iar poze...ies la Chiusa in A22,si cu 60 km spre Bolzano inainteeeeee mars !
Si cind gindeam ca am terminat ziua cu bine ....hop si Garcea in strada,mai bine zis in autostrada.....Polstrada si ARR-ul mobil......bravos natiune , cu astia am de lucru azi .
Buna ziua, sint agentul ......,taloanele,permisul,atestatul,ultimul talon de salariu,28 diagrame plus cea de azi .....usurel zic eu,sint musafir ,si pina gasesc toate cele trebuie timp....apoi zice ,intrati la verificarea tehnica....eu ???....noooo,camionul imi raspunde razand !

Buunnn,predau toate cele agentului si intru pe maina inginerilor.....mrrrrrrrrrr, daca eram cu dino,ramaneau fara izmene....ca ala musca tot,insa sint obligat sa fac tot ce imi cer indivizi...frane,lumini,semnalizari,serie sasiu,directie....parca am mai facut azi asta !
Ok,in regula cu tehnica de lupta ....o iau usurel catre Statul Major, sa vad cum stam cu ordinul de imprastiere.....in regula si cu " temele "...ufffaaaaa, aveam ceva emotii insa sint multumit de rezultat .
Salut cu respect,urc in camion si plec sub privirile pline de admiratie a unui neamt ,a inteles ca era de bine surasul meu !
Parchez bestia de plastic ,trag o fuga la dinozaur...in sala de operatie,si scap la timp pentru interviul saptaminal de la radio INBLU !
Maine pauza, sau vacanta....am cate ceva de rezolvat,birocratie ca si la noi ....si fara dino nu mai plec in cursa cu alte camioane !
Upppsssss.....de Valentin's Day....iubiti-va mult !

Un comentariu:

  1. Daaa astia de la ARR de Sf.Valentin nu au auzit, macar azi sa mai "iubeasca" si ei soferii profesionisti si sai lase in pace (<>)
    Apropo vad ca numai pe langa Bolzano stau,ehhhh...

    RăspundețiȘtergere