joi, 28 aprilie 2011

Al dracu' ghinion, ca il duc in spinare toata saptamina...aseara am pus alarma aiurea,si m-a trezesc cu o ora de intarziere.....imi vine musc din volan de nervi....o tai din parcare ca masina politiei, cu viteza maxima, poate reusesc sa recuperez ceva...insa decalajul la grafic este mare, orele pierdute ieri nu le gasesc pe marginea drumului.

Pina la Riva trag o cursa ca la nebuni.....si din nou blestemul faraonilor lucreaza, un alt camion incarca acolo unde trebuie sa descarc eu , 5 min de rabdare imi cere operatorul.... uffaaaaaa, ce o fi aia ca eu nu mai am de mult .
Cu chiu cu vai ,descarc, reincarc si pachetul ,apoi plec direct catre garaj ,sint deja pe rezerva, insa stiu ce " puteri " are dino, si nu imi fac probleme,motorina....si din nou surpriza, cu toata intarzierea trebuie sa fac cursa programata......sa incarc la munte si sa descarc la Padova,apoi la Vicenza.....m-a uit la ceas....12.45.....blestem toti " faraoni " si o iau la deal, incepe si ploaia, noroc ca lipseste traficul cu desavarsire, incarc in 5 minute si apoi incepe iarasi cursa nebuneasca ....am o jumatate de program sa fac tot turul asta, poate reusesc .
La final,a fost ok, am stat redus handicapul la 45 de minute,livrat incarcatura si incarcat la timp la Vicenza....insa cu alte costuri....mu mai ajung acasa , sint plecat de marti dimineata....nu mai conteaza , imi prepar cina, un pahar de Refosco rece, pauza mare si teatru radio, dupa un film super la televizor.


Paul Stanga - Instrumentala!!!



Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu