miercuri, 6 aprilie 2011

Am dormit excelent,pina pe la 5 de dimineata....ora cind aia cu containere incep sa miste in " front "....ma frate, tsunami-ul ala din Japonia ,joaca la grupa mica....am crezut ca m-a urmareste mos Vesuviu....saracu dinozaur,tremura tot .
Nu am cuvinte ca sa-i definesc pe dobitocii aia....treci pe linga o parcare plina de camioane ....cu cel putin 70 km/h, pe un asfalt denivelat ,si plin de gropi si nici macar nu te intereseaza .....sa aiba parte de odihna vesnica ...linga fieraria lui Iocan !
Dupa ce termin cu slujba de dimineata, adica pomenirea tuturor sfintilor ....ortodoxi si catolicii ....multi rau nene, imi iau cardul si intru la incarcat in port....in zona libera...sper sa nu mai gasesc ceva aiurea, ca m-a declar apatrid si ramin acolo....in tara nimanui ....pe malul marii !

Fara probleme incarc , apoi m-a mut la alta firma, o alta incarcare ...alt timp pierdut ,alte hartii, semnaturi si informatii.

Nici primar daca eram, nu semnam atit .....da nici cu Volvo nu umblam !
Inainte de a pleca din port , trec pe la " tanti cu sandwichuri " care imi pregateste un mega cu purcelus la gratar si ardei coptii.....o minunatie ,apoi o iau din loc , ca am de umblat inca .

Trrrrrrr, suna telefonul...de fapt ala claxoneaza...tromboane de Volvo....Mircea este la Verona,descarca canapele.....uraaaaaa, o sa pot sa il salut ....ne pune-m de acord si il gasesc tocmai la masa , are si ajutor ,pe Flavius....va las pe voi sa ghiciti...cateva minute de vorba ....nu pot mai mult,am doua livrari si timpul astazi imi este inamic ....mama lui de timp !

Ajung totusi in grafic , prima livrare ,apoi cea de a doua ...





....poze si iar poze,dupa care incarc la " tata "....Zipperle, ca acolo sint ca la mine acasa....mai trag o repriza pina la garaj...acte si motorina , apoi ...go hommmmeeeeee !
Pasarea Colibri - 2000 de ani




La buna vedere !

Un comentariu:

  1. Ia uite pe unde umbla banditul de Mircea...se intalneste cu nasumeu si pe mine nu ma ia :D .

    RăspundețiȘtergere