joi, 21 aprilie 2011

In preajma sarbatorilor, am de facut curse fulger, am verificat si paraverificat....Speedy Gonzales ar da in hepatita...si ca totul sa fie ok,maine o iau din nou catre Milano !
Da sa incep cu ziua de azi, un balamuc demn de filmele cu Stan si Bran , aglomeratie maxima, 4 benzi ocupate cu masini,camioane,camionete,furgoane,motociclete si dracu mai stie ce mijloc de transport...ca o sa fac febra musculara la maini si picioare , ce buna era o cutie cu I-Shift...adica automata....dar eu am ideea mea fixa cea manuala, asa ca ....miscare taica,miscare .

Ajung cu 45' intarziere fata de grafic, no pb , nu transport albine vii si pui de-o zi , trag in santier , vine Sunaj, seful indian , si dupa vreo jumate de ora se apuca de treaba,ei, muncitorii....ca eu iau perna in brate si dau o fuga pe taramul lui Morfeu .
Ma frate ,se misca bengalezi aia ceva de speriat, cu un macaragiu bun, ma cam pun pe ganduri ...nu mai simt miscari de trupe,adica balansul semiremorci si pernele dinozaurului ....deschid usa si uite minunea .....am scap de incarcatura .
Repede pun in ordine semi, pentru o incarcare vrac, apoi cu frica in san.....aglomeratia e in toi la ora asta ,o iau din loc catre Como.....am parte de inca o repriza , si inainte de pranz sint la destinatie.

Incarc in doi timpi si trei miscari, apoi pauza de masa si gooooo home soldiers....adica nu, mai intai la descarcat si apoi mai vedem noi .
Am vazut repede, mesajul de la centrala, din nou la Milanooooooo, blestemul fierarilor de azi dimineata....ufffaaaaaa, si maine la 16 incepe restrictia de circulatie .
Intre timp vorbesc cu driver-ul Mircea si Sorin , sint amandoi in Italia, cu Mircea ratez o intalnire pe contrasens, el coboara de la Bolzano,eu ies din A22, dar o poza se pare ca tot a facut.

Descarcarea de urgenta, apoi din nou la Self....Domenico si Mirco ramin fara cuvinte .....mister Speddy....apoi la o cafea am timp si de putina munca de birou, foi pt maine,diagrame ,etc ....fuguta in garaj , ca este deja tarziu .
Maine e o zi dificila,sper sa nu am probleme !!!
Kenny Rogers - Coward of the county !


Un comentariu: