joi, 7 aprilie 2011

Pina la Verona am ascultat muzica si iar muzica, nu sint multi km ,dar nu aveam ce face mai bun, in afara desigur de a conduce bestia alba....hmmmmmm, trafic nu prea era la ora aia ....aaaaaaa, am uitat sa spun ,am plecat destul de tarziu din garaj , aproape ultimul....din modestie zic aproape !

O livrare la un centru de distributie agrooalimentara, apoi trap -galop in Valpantena, unde incarc " biscuiti " autoblocanti pentru pavaje ....usor pentru azi .....de aici pina la Trento , unde am de completat incarcura mai fac ceva strada, pierd timp cu " profesorii " si ajung fix la miezul zilei, adica nu , cu 5 minute inainte,insa indeajuns sa nu mai incarc ....ufffaaaa, asa ca parchez dinozaurul in garaj si fug la masa de pranz...in zona industriala, este ristobar, se maninca bine si au cele mai mici preturi ....cu gestiune italo-romana....sefu' cu banii...fata si restul de personal de ai nostri !

Satul ca un greiere , incarc apoi in 10 minute....le zic ceva de dulce , dupa care imi iau picioarele la spinare pina la Merano unde am parte de o descarcare cu obstacole.....adica lipseste spatiul de manevra...e un loc bun pentru a examina candidatii la permisul de conducere !



Niciodata nu zice hopa,pina nu ai sarit santul....adica in loc de cursa pentru maine la Milano cu piatra, se schimba situatia si ...semiremorca , las Rao si cuplez Schmitz....tot spre Milano destinatia ,insa cu alt tip de incarcatura , dar tot raul spre bine ....merg la prieteni mei cu targurii si expozitii , mai usore de atit nici nu se putea, iar retur....marfa usoara.


Cam atit pentru azi....o ultima capcana la Tendline si parchez regulamentar in curte .
Magia...tangoului !



Noapte buna tuturor !!!

Un comentariu:

  1. Locurile astea atat de stramte imi amintesc de inceputurile mele,cand eram speriat de moarte daca pot sau iesii din ele.Si ce ma mai framantam,Doamne:)))

    RăspundețiȘtergere