luni, 18 aprilie 2011

Uite asa trece si noaptea, cam putine ore ....cei drept, am adormit tarziu, si m-am trezit devreme, ufffaaaaaa, ce sa-i faci , astai viata de artist !
Descarcarea la Bologna, apoi cu graba mare , o tai catre Vicenza, am de facut o livrare fulger la Bolzano !

Poze pe traseu, apoi masa de pranz,dupa care cu eleganta maxima ajung la Bolzano, un santier accesibil, fara probleme....pierd timpul cu hartogaraia, acte, socoteli,vrific diagramele .

De aici trebuie sa urc la munte, incarc lemn, nu stiu exact ce , scandura sau alte produse....noroc ca este timp frumos !

Intre timp, vorbesc cu Marco si Ida , omul mobil incarca .....mai inainte am avut o repriza de " box " verbal....noroc ca am facu cursurile de negociator ONU, uite asa a scapat neciufulit !

KOTO-JABADAH



Cobor cu grija, si pina la garaj nu mai opresc, acte ,motorina si gooooo hommmeee !

2 comentarii:

  1. Oare cursurile de negociator te-au salvat?
    Eu nu cred ..cam greu sa te ciufuleasca cineva pe tine...nu de alta dar nu are ce :)))

    RăspundețiȘtergere