luni, 4 aprilie 2011

Chichirichiiiiii....cucuriguuuuu...sau eins,zwei...polizei....jos din pat ca e ora de plecare ...on the road again...o alta saptamina pe drum...se incepe bine.....descarc ,incarc si ia-ti neica talpasita pina la Pescara !

Toate bune si frumoase ,numai ca am parte de niste parteneri europeni.....mama lor....era sa m-a indragostesc de remorca unuia...iar altul.....tot de prin partile nordice ,m-a cam tinut in sah .....ufffaaaaa !

Noroc ca la Mantova scap de germanic, insa sar din lac in put....gasesc unu national, nr de AG.....sa fie sanatos o mie de ani.....80 km /h....cata dracu' economie ai nevoie ca sa faci o coloana de 20 de camioane.
Si uite asa ajung la Bologna,unde procesorul meu zice ...halt !.....am nevoie de ceva energie, prima parcare este a mea ,un gulas fierbinte si baquet francese !

Si cum calatorului....stitii voi cum se spune, o iau din loc ...ca mai am de macinat ceva km pina la destinatie. trafic normal....de la Rimmini se tot lucreaza, si pina la Pescara, nu disper, merg in rand cu toata lumea.

Dezbaterea radio saptaminala cu Marco, apoi un pic de muzica buna...masa de seara, il chem pe Gogulica....stiim noi cine , apoi cu calm trec la program liber ales...cinema si net .....uraaaaaaa !
Noapte buna lume !

Un comentariu: