marți, 26 aprilie 2011

Dimineata pe racoare .....cinta unul odata, e binisor de pleacat la drum, insa mai intai trebuie sa descarc sticlele alea si mai tarziu o iau din loc catre Cetatea eterna !
Am noroc ,ajung la timp ,dau repede prelata jos, si plec sa-l caut pe seful de depozit....program nemtesc...8 este scris pe factura, la 8 m-a cheama la descarcat !!!

Din depozit vine un miros placut de vin, ceva intre tamaioasa si cabernet.....imi vine sa-mi ling mustatile ca pisica......ufffaaaa, nu le mai am de ani de zile.....termin cu trebsoara asta si goooooo, catre cariera Fornace .

Nici nu stau mult acolo, se misca repede omul mobil, apoi cu calm dar si cu graba, incerc sa ajung pina la Roma in seara asta, timp am suficient,insa m-a ingrijoreaza traficul .


Ceva de nedescris, cozi peste tot....de unde vine tot poporul asta nu stiu, si se spune ca este criza .

Fac o pauza de cafea, in liniste si miros de fan prospat cosit, apoi din nou la drum ....cind se lasa seara sint la portile Romei.....fugitiiiiiii, ca vine dinozauruuuuuuu, trag in parcare si gata pentru azi !

Dimineata pe racoare !


2 comentarii:

  1. Coane Sagio, si daca nu se deschid portile? Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai n-ai auzit ca trage in parcare ? Ma gandesc ca trage cu pusca :D.

    RăspundețiȘtergere