miercuri, 20 aprilie 2011

Tot pe drum ,tot pe drum
Ca doar drumul mi-e prietenul cel mai bun
Zi de zi , nopti la rand
Nici nu stii pana unde sau cand
Tot pe drum ,tot pe drum
Ca doar drumul mi-e prietenul cel mai bun
Zi de zi, nopti la rand
Nici nu stii pana unde sau cand........uite asa m-a gindeam azi dimineata, boieru' tot boier,cum zice Eugen , am plecat tarziu,sper sa ajung devreme...o livrare la o statie de asfalt apoi incarc la Marghera, am un container cu vama facuta deja .

Plictiseala si nu prea, muzica buna....app trebuie sa mai pun ceva noutati pe hdd-ul dinozaurului, si printre gropi,telefoane si strazi inguste ajung la destinatie....pietricelele de porfir ramin lipite pe caroserie....si pune nene mana pe matura .....beeepppppppp !!!

Autostrada ok, nu prea gasesc trafic,dar o " cuconita " la bariera de Venezia imi da de lucru, nu fac scandal auditiv, in partea cealalta era o patrula cu un " coleg ", atita mai trebuia sa incep sa sun .....eram al doilea la control...asa ca fac o cruce mare si o tai catre port .




Cu calm , un meserias de stivuitorist,imi scoate marfa din container si o transfera in semiremorca, omul tine cont de greutate , si imi face o incarcatura demna de cel mai tare control ARR !

Pauza de masa o fac pe Valsugana, trag in obisnuita parcare, apoi un somnic pe cinste ....suna ceasul , o iau din loc , vin ordinele pentru maine....fier pentru Milano, buuunnnn, descarc la Lavis si sper ca pe la 17 sa fiu deja in garaj .....la Self am ceva intarziere dar parchez primul ....urrraaaaaaa, sa vezi cate injuraturi imi iau !!!
Mai multe maine, pentru azi va pup !
Gunther - Pleasureman


3 comentarii: