vineri, 29 aprilie 2011

Am dormit excelent, ploaie si vant...frig si webasto on...unde a fugit primavara aia, parca vad dimineata ca a nins la munte.....asa si era , pe varfuri o mantie alba se observa destul de bine, na ca se intoarce baba Dochia !
In garaj la ESSE, aici am ramas aseara, vine un coleg care merge catre Bolzano, ok, si asa eram singur, o sa fie mai distractiv in doi, oprim la o cafeluta la Bassano,apoi cu chef de vorba continuam drumul.

Am de mers pina la Brunico,acolo schimb macazul si o iau catre munti din nou,vale Aurina, o cunosc ca pe buzunarele mele, pcat ca nu este soare,ieseau niste poze superbe.



Trrrrrr,telefonul....fatalitatea loveste din nou, incarcatura nu este conforma cu comanda, adica travele precomprimate sint mai scurte .....nimic de facut, astept in prima parcare la un ceai fierbinte si un articol din revista...fac si pauza , apoi mesaj de la centrala.....stanga-mprejurrrrrr, si retragerea catre baza.....mama mia ce saptamina de pomina ......nu mai zic nimic , abia astept sa ajung acasa , parchez si predau documentele...uraaaaaa, abia astept weekendul, vine si Mircea ,poate iesim la un gratar, daca permite timpul.
Suita instrumentala - Sufletul neamului !



La buna vedere !!!

Un comentariu:

  1. Ia uite pe unde umbla si puslamaua aia de Mircea :D . Sa beti un pahar cu vin in cinstea mea ;).

    RăspundețiȘtergere