luni, 11 aprilie 2011

Se spune ca ziua buna se vede de dimineata.....si saptamina incepe luni....booooo, de vazut am vazut putin, pentru ca era intuneric ....si praf, la Verona, unde am avut descarcarea ....pina acolo am tot susotit cu Marian pe cb, apoi am ramas singur .
Volargne,ajunf in avans....defect profesional , astept cu calm sa vina meseriasu' cu utilajul sa incarce calcar...il transport la o fabrica de ciment pe linga Vicenza.

Fac doua ture la cantar, nu am reusit din prima cu greutatea, apoi voiniceste o iau din loc, ca am de alergat azi ...ma cam pune pe ganduri livrarea de dupa amiaza, clientul asta e renumit ptr cele mai rele locuri de acces in zona, m-a refer la santierele de locuinte .

O sa vad eu cum o sa fie, nu sint singur si asta imi prinde bine ...Marian e un munte de om , cu asta plec in lume linistit !

Ok, ajung la destinatie, o domnisoara destul de interesanta imi semneaza documentele si imi explica mersul prin intreprindere , descarc si la iesire .....surpriza, imi reintalnesc amicul. si el a avut o livrare in zona ....uraaaaaa, cu galagie maxima, plecam catre Dueville, masa de pranz o cam saltam, m-a multumesc cu o gustarica ...ufffaaaa, ce balamuc !

Incarcam si iar si o luam din loc, telefonul suna....o cam scutur pe dispecera, apoi in liniste ajungem la destinatie....adica nu, pe linga locul cu pricina, asteptam un " inteligent" care ne conduce la santier, insa fara sa spuna nimic....intram cu fata,alt tip, sef de sef , moare si face o fata acra, ca un vagon de lamai nu putea sa il faca comestibil...trebuie sa intrati cu spatele.....este imposibil cum vrea el ...insa cu o manevra de intoarcere intram amandoi in santier....a scapat ca pri urechile acului fara sa fie mototolit de amicu' Marian !


Lucrurile se complica putin, au o macara turn,mica....si o automacara, de fapt o chestie cu 4 axe,.....Man , travele sint grele si doar in colaborare pot descarca ....un santier de rahat, ca si firma lor de altfel !
Termin tarziu, abia am timp sa intru in garaj , parchez si fug acasa,sint destul de tracasat pentru azi...si maine o sa am o alta aventura !
Country And Western Super Hits Instrumental



Ciaooooooo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu