vineri, 1 aprilie 2011

Cam fara chef m-a trezesc de dimineata, insa mai am si azi de alergat, de la Valdarno la Udine, ma rog, prin zona...unde descarcam barele...noroc ca returul este prin apropiere, ca altfel era bai mare !

Cald ,insa cam gri cerul,poate nu ploua .....avea sa devina o super amiaza ....cu un soare frumos si 22 grade .
Pina la Udine am tot mers, de pe o autostrada pe alta....pauza de pranz pe linga Venetia, la locul de destinatie am cam pierdut din nou timp.....boala de familie ...aceeasi firma ca cea din Potenza !

Tot pe drum si iar pe drum .....uite asa am ajuns la Travesio, bucurosi , ultima incarcare pe saptamina asta ...cu calm insa, este cald si imi vine sa stau intins sa ascult cum creste iarba .

La intoarcere o luam pe nationale, trebuia sa avem si un pic de distractie azi...eu, ca Gelu cu Premium-ul lui automat nu are treaba ....de, avantaj el..insa nu as schimba dinozauru' nici pe doua Renault-uri !

Intoarcere triumfala in garaj...lipsea numai muzica lui Verdi ....apoi se impart ordinele pentru luni....eu la Pescara,colegul reface traseul cu Sorin....in sfarsit ajung la Rao sa-mi pun semiremorca la punct.
De acolo nu mai conteaza unde merg,important este sa ajung acasa sanatos....cea ce va doresc si voua...al vostru drag .....povestitor !

...COUNTRY ROADS ....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu