vineri, 8 aprilie 2011

Frumos se merge cu tonaj mic , si cu o semiremorca de prestigiu....am facut cursa de placere de dimineata....nu mai inainte de a face turul de control in garaj si nelipsita cafea ....cu colegul Giovanni, are acelasi drum,insa destinatie diversa .
Trec bariera si tangentiala fara probleme,ajung la destinatie si ...saibenpausenn...ca ma simt cam obosit .

Amicul Alex soseste pe la 8.30, am dormit suficiient pentru dimineata asta ,apoi descarcam cu calm, ca stiti si voi bine ...graba strica socotelile !
Ufffaaaa, blestemul orei 12 se repeta si astazi...ajung fix cind se inchidea poarta ....scuzeeeee, 13.30 redeschidem ....pofta buna !

Sa fie , pun si eu masa ...dupa care aplic regula de aur invatat la graniceri .....nana,daca ai 5 minute libere,dormi,ca nu se stie cind ai uramatoarea ocazie ....nana, spun cei de la Severin !
13.20 ...cioc,cioc ,cioc....la poarta......dinozaurului.....sint eu responsbilul cu incarcarea,am venit mai repede de la masa...cu 10 min,insa multumesc si respect gestul lui .
Incarcarea in timp record..... mai mult a durat sa deschid si sa inchid prelata semiremorci , apoi din nou surprize ,surprize ...se descarca in firma,apoi preia un alt coleg incarcatura ...eu cuplez coada mea, i fac o cursa fulger la Borgo, unde se pregateste o expozitie de primavara ....uffaaaaaaa !

Incarc si o iau din loc, Marian imi da toate detaliile prin telefon, nu este un loc prea placut insa cu atentie se intra .....toata saptamina cu capcane ...descarc si ca sa termin seara ...urca din nou catre munte , la o cariera uitata de timp ....pe noua strada spre Fornace, la iarna o sa fie o distractie pe aici !




Manevre si iar manevre, incarc si cu calm reintru in garaj ....gata cu saptamina asta !
Zoia Alecu - Sa fi fost



La buna vedere !

Un comentariu:

  1. Eu cred ca tu ajungi intentionat pe la pranz pe la toate incarcarile sau descarcarile :D.

    RăspundețiȘtergere