joi, 14 aprilie 2011

Repetir ....ciorba de stir !
O veche vorba romaneasca, insa a 3-a zi consecutiva fac acelasi traseu....ufffaaaa, cred ca deja am abonament definitiv ....ramine sa vad daca si vineri m-asteapta acelasi drum ?
De dimineata insa la livrare, se intampla un lucru neplacut,o discutie cam neprotocolara intre colegul meu si seful de depozit ...urmarea ....o sa descarce la ora de pe acte ...13.30 .

Eu termin repede cu livrarea si o iau voiniceste la deal,sau munte ...cum vreti voi, incarc si cu voie sau fara voie ...tot spre Udine imi indica navigatorul sa merg .
Muzica si voie buna, pauza de masa , somnic ca sint mic,descarc si reincarc , si surprizaaaaaa.....ora 13 pt livrare .....uite cum devin victima si eu !



Pai in cazul asta , am de recuperat ceva ore depasire de program, trag in parcare, masa si dansul le organizez imediat....si cu Mac-ul pe net imi iese o seara pe cinste .
Maine cind m-a trezesc o iau din loc, nu mai inainte de 10 dimineata ...ca altfel am rau de munte ....aerul curat si cabernetul dau dureri de cap !!!
Fantezie de primavara ! - .......



Va salut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu