marți, 19 aprilie 2011

Intre Reggiolo si Carpi,autostrada inchisa....uffaaaaaaa, cum de nu am aflat mai inainte, din obisnuinta nu am mai privit panourile luminoase la intrarea din Trento Nord, se lucreaza si noaptea, sau numai noaptea, cind traficul este mai mic.
Pai, ce se poate face in acest caz, dupa 2 ore trag in parcare si .....saibennpausen, ca face bine somnul de dimineata, nu imi mai aduc aminte la ce sau unde .....booooooo ???
Ok, dupa o ora de somnic, din pat m-a ridic.....si mai conduc un pic.....ia uite poetul national unde era , ajung la punctul de livrare, cu calm asist la actiune,apoi la o cafea mai discut putin cu seful de depozit , un tip de treaba .

De la Bologna, am o incarcare pe linga Mantova, sper sa fie marfa gata, daca nu am de asteptat, fac o bucata de national, hmmmmm, m-am cam dezobisnuit....dau peste " ai nostri " care asfalteaza .....tipi made in ro....apoi ajung la destinatie.




Dupa pauza de pranz , marfa este gata, stai linistit te anuntam noi.....bravos , un altul gentil azi ...cred ca am visat frumos azi noapte .
Imi pregatesc un pranz pe cinste , apoi bag un country, revista preferat si dupa cateva minute .......somnic ....la umbra !
Dupa operatiiunile de incarcare,legare si acoperire a incarcaturii, o iau din loc linistit,am timp destul la dispozitie, mai fac o convorbire cu colegii...la telefon, o poza doua si uite asa m-a trezesc la destinatie .


Pina scap de incarcatura,vine si ordinul pentru maine.....ufffaaaaaaa, iar la munte si la camp, adica incarc in zona carierelor " inalte " si descarc pe linga Rovigo ,maine dimineata .



Poze, un schimb de salutari pe cb cu amicii, il intalnesc pe Dino in zona ,si reintru in garaj fara probleme .
Mircea Vintila - Mielul



Noapte buna tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu