miercuri, 11 mai 2011

Am dormit fara vise, ca cei mici dupa baie, nu ascund asta ,eram obosit aseara...se mai intampla si la case mai mari...m-am trezit din nou de dimineata,ca sa nu spun iarasi....colegul Constantin m-a astepta cu tigara aprinsa...am trecut sa-l iau de acasa, crede-am ca ai uitat, fuga la o cafea ...cu lanterna, lipsea curentul pe iluminare in garaj, boooooo, apoi la drum .

Fara probleme majore,insa mos Ene, o sa-l lasa eu fara barba is toiag....asa mi-l imaginez , tot imi da tarcoale....am deschis geamul in dreapta,poate il trage curentul de aer ....da nimic, asa ca o sa-l otravesc cu alta cafea, poate IBM-ul ajunge la 100% randamet si mosu' se duce pe pustii .

Dupa livrare raman singur,ca de obicei...lupu' singuratic, pai cum credeti ca se tine o porecla,cu sacrificii ca frumusetea, o iau catre Veronella,unde incarc pereti de sustinere prefabricati....ghici pentru cine.....mai prin iarna am transportat un pod....cu Dodo, acum podul e gata ,insa are nevoie si de taluzare, asa ca se folosesc chestiile astea,montaj pe verticala , legaturi cu fundatia ,apoi sint umplute cu ciment....se lucreaza ieftin,repede si curat....mai mult sau mai putin...depinde de meteo !




Trebuie insa transportate cu atentie, lastrele de beton danseaza pe picioarele de fier beton, important este sa le legi bine, pe etaje,apoi sa nu te uiti prea des in oglinzi....ca te ia cu lesin !





Timp excelent,cald si frumos...ajung la locul cu pricina, intorc bestia...se intra cu spatele in pozitie,apoi per pedes....adica pe jos , trag o fug sa vad locul....gaura aia de sub pod....hmmmmm, nimic de speriat,ridic din perne semiremorca, ca altfel adio bara de protectie,lumini si toate cele ....apoi cu calm cobor acolo.....cam incomod , deschid obloanele pe dreapta si asist la descarcare ....ca un vultur , gata sa atac la cea mai mica zgariatura sau busitura a " cozi ".



Intre timp sosesc si ordinele pentru maine.....sticle goale .....caramida si fier beton...ufffaaaaaa, ce dracu', iar o cursa kamikaze.....o sa fac un bon pentru Gongy !
Cateva poze amintire....ca de , nu dati banii pe prosti,faceti poze la copii....ma conformez si plec catre incarcare....trafic, balamuc si imbecili cu gramada.
Incarc cu calm ,si curiozitate .....paleti dubli pe inaltime ....noroc ca nu depasesc 4 m, acte ,chestii socoteli si trag la colt animalu'.....adica in vie.....ala e locul de pedeapsa ...pt unii insa !
Noapte buna natiune !
Amintiri !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu