joi, 19 mai 2011

Ieri ,din motive tehnice nu am putut posta nimic,insa imi iau revansa astazi....am un sac de poze,cate ceva din ultima cursa , si multa voie buna....abia astept ziua de sambata .....sarbatoare mare !
Dar sa incep cu inceputul.....o livrare la Piombino,cu mare calm si eleganta maxima, am avut ocazia sa testez noua varianta de navigatie Ugo....o bijuterie , cu tot tacamul pentru camionagii, restrictii tonaj,viteza,poduri.etc...sint multumit !



De la Piombino, fac un tur pe SS 1 Aurelia,apoi pe SS 74 Maremanna.....frumos foc,mai ales asta din urma, stramta si sucita de ametesti,insa mie si lui dino astea ne plac .





Incarc la Pitigliano, apoi parchez la umbra pinilor...ma prind cu ordinea si curatenia, si uit sa fac o poza de seara, linga mine trage un coleg de la Nascimben...italian,Marcelo..." Meteora ", nume in cod, un tip de nota 10,luam masa impreuna la trattoria de peste drum," La Bruna "....un gratr pe cinste si o sticla de vin rosuuuu....receeeee,si bun !




Am dormit super bine,aer rece curat cu miros de pin si fum de lemn de brad......nu va spun ce bine imi pare ca nu mai fumez...dar la 4 deja eram in picioare, verificarea bestiei, apa rece , brrrrrrr.....au taiat gazu' si nu mai vine calda ...hehehheeh !
Trafic ok, putin balamuc la Florenta, apoi dau de unu' de la Bonmartinni...cu o baraca ....care face viteza in urcare, 45-50 km/h....unde-i acum amicul Axle,sa vedem daca mai comenteaza.

Un autoturism incendiat la Sasso Marconni, apoi ajung la Mantova, parcking si saibbenpausen....ca deja sint obosit .
Din nou la drum, livrare la Bressanone,masa de pranz cu menu' tirolez...pui la cuptor,salata de cartofii plus o Coca rece, era bun on somnic la umbra ,insa am de incarcat turba pentru gradinarit,asa ca uit de somn si de toate.



Ajung in garaj,acte ,etc,bla,bla,bla...o cafea cu Giovanni, apoi vine al mic sa m-a ia acasa .
Cam atat, sper sa va placa.....daca nu , lasati un comentariu !
Don Omar ft Lucenzo - Danza Kuduro !


2 comentarii:

  1. Da cum a luat foc ala de pe marginea autostrazii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. "...stramta si sucita de ametesti,insa mie si lui dino astea ne plac ." Mare perversi...si tu si dino :D.

    RăspundețiȘtergere