vineri, 20 mai 2011

Azi am facut recensamantul sfintilor.....da,da, ai tuturor,si ortodoxi si catolici....si va asigur ca sint multi rau frate, in cam 2 ore nu stiu daca i-am pomenit pe toti.
Mterialul ala flori-horticol,turba,a ramas lipit de caroserie ca untura rece de tigaie...ufffaaaaa, imi venea sa mor de nervi, am scos ustensila speciala....a inginerului ...adica lopata ,si calendarul....ca sa vad pe cine injur si am trecut la treaba.


Chestia nu m-a deranjat asa tare, ca de,rsicul meseriei,nu mereu poti sa descarci la rampa elegant, dar la sfarsit " la padrona ", adica imbecila aia de patroana, nu a fost de acord sa spal camionul in curtea lor,ca fac mizerie....adica eu ieri aveam dinozauru' ca o floare, si azi trebuie sa ies pe strada cu el plin de ......, are mai multe denumiri stintiifice....m-a autocenzurez insa, si vazind cum sta treaba , de la cintar pina la poarta fac un fel de slalom gigant .....am lasat in urma un " siaj " ca al unui vapor ....insa de ceva negru si nu foarte parfumat...saru'mana tanti !


In rest, incarc la Brescia,si fac doua livrari acasa,la Trento, fara bataie de cap,printre picaturi masa de pranz si un somnic mic ....o juma' de ora,ca vreau sa ajung mai devreme acasa.



O fuga prin creierii muntilor dupa o incarcatura de criblura,apoi in garaj am timp sa " coafez" putin animalutu'.

Maine o tai la Misano Adriatico, o sa revin cu poze si impresii .


Cargo - Brigadierii !



Va pupa nenea pe toti !

Un comentariu: