joi, 5 mai 2011

Dupa o pauza lungaaaaaaa, am ajuns in garaj bine dispus, cafeaua si controlul ,apoi on the road....impreuna cu Dino,soferul...si Dino,dinozauru'....hihihihhii, am facut safteaua la noua iesire Trento sud, destul de departe insa, faci aproape toata tangentiala, insa la ore de varf nu este convenbila.
Bun, am vazut,am incercat....ramine de evitat...pina la Verona am trecut la istorie cu Dino, dacii si romani, imperiul roman....un subiect interesant pentru amandoi ...ramine deschis subiectul si pentru alta data .

Bologna se vede la orizont,vad un accident in direct...uffaaaa, nu am fost pregatit sa fac poze...apoi ajung la triaj,San Donato....cunosc bine locul, insa meseriasu' cam stramba din nas....nu vrea sa vada animale asa mari acolo, din cauza lipsei de spatiu, nu mai poate manevra excavatorul !
Uraaaa, uite cum scap eu de un stres, sa vina aia cu tipper-ele si gata...ca sint satul de locuri claustrofobice ...na ca iar o iau prin balarii cu termenii ....se apropie sfarsitul de saptamina .



Ravenna, frumos si elegant, incarc in timp record, acopar incarcatura cu plasa de protectie si iar o iau din loc....insa azi am de pedalat pe strazi normale,descarc pe Valsugana,si fac strada spre Padova nu sint probleme,insa pe Romea se pregateste sistemul "Tutor", o sa fie jale mare ....sa vad ce gasesc pe net despre afacerea asta .



Ma streseaza pe la Chioggia unu cu o " trotineta ", imi vine sa-l arunc in laguna, da de data asta a scapat, a avut noroc ...ma intalnesc cu GianLuigi, are treaba la Mestre, apoi cu Giovanni,idem si el, o scurta pauza de o cafea si o gustare,apoi la prima livrare ..Borgo, pe o straduta centrala cu animalu'...se uita lumea ca la circ .
Lipsa de spatiu,manevre,manevrute ...etc,apoi scap ce din pusca ,spre Pergine, la al doilea client...tot la fel, fara prea multa bataie de cap...de aici in Albiano, apoi in garaj ca se termina si orele de condus cat de curand ....insa parchez in siguranta .

ZZ Top - Bad to the Bone !



O seara frumoasa tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu